![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kwart over 5 zelfs ![]()
|
||||
|
||||
![]() overuren fred?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Complicaties met et vrouwtje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Jantjes-ongeduld !!!!!!!!
![]() ![]() ![]() Daar is ie dan..............net ff wezen kijken met Marcus BBS naar een setje wielen om dit seizoen te overbruggen.........dus vandaar dat ik zo laat ben. En ik heb ondertussen nog even gekookt, want m'n vrouw was ook aan het werk en is later thuis als ik.............maar nu ff back to basic: ![]() ![]() ![]() ![]() En dan de donor-deurtjes: ![]() ![]() Nou, zijn jullie nu tevreden ???????? ![]() ![]() ![]() Ga deze week vast even de binnenkant van de achterspatborden behandelen met RX5 en 10. En dan nog even wat schuurwerk in de uitsparing van het schuifdak (zitten ook een paar roestgevoelige plekken). En dan vrijdagmiddag even de spuiter met een bezoek vereren, en dan m'n hart maar vasthouden wat het gaat kosten ![]() ![]() ![]() Ik zal jullie zoals gewoonlijk weer op de hoogte gaan houden.................... Thanx voor de reacties mannen (ondanks dat het alleen maar ongeduld was ![]() ![]() Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk Fred
![]() ![]() Maarre... KAN JIJ KOKEN ![]() ![]() Latuur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo zo! Gaat de goede kant op Fred!
Wat is RX5 en 10 als ik vragen mag??
|
||||
|
||||
![]() super fred!!!!
enne..die setjes wielen? was et wat?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
RX 5 is een sterk roestwerende en beschermende coating: * is een transparant produkt met een sterk penetrerende werking. * hecht zich onder de roest aan een metaal en isoleert de bestaande roest volledig. * geeft een zeer goed hechtende ondergrond voor verdere bewerking met bijvoorbeeld RX 10 of een goede synthetische verfsoort op alkydharsbasis. * is, afhankelijk van de atmosferische omstandigheden, na circa 24 uur droog en geschikt voor verdere bewerking. * Behoeft voor verdere bewerking niet gereinigd te worden. RX 10 is een coating welke speicaal ontwikkeld is ter bescherming van de binnen- en onderzijde van bijvoorbeeld auto's. RX 10: * is bestand tegen zouten en lichte zuren * is voldoende bestand tegen steenaanslag. * hecht zich muurvast aan het te behandelen materiaal. * vormt een voortreffelijk afdichtende laag. * is gifvrij en niet agressief. * bevat geen bitumen en of wax, dus roestvorming tgv uitdrogen of krimpen is uitgesloten. * is overschilderbaar. * is goed voor jarenlange bescherming. * is zowel met de spuit als met de kwast aan te brengen. Altijd voordelig in gebruik! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je Henk.........had je m'n PM nog gelezen ?? Quote:
Check even de opmerking van Sander..........scheelt mij een hoop type-werk (thanx Sander) Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1 setje wel ja.............laat ik het zo zeggen.......ik rijdt ws geen staal dit seizoen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker, wat dacht jij dan.........dat ik alleen maar verstand van VW's had ??? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beter!! en welk setje is `t geworden? P? of die anderen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pm... je wou t nog ff afwachten zei je toch? Maakt niet uit, ze liggen me niet in de weg. Als je dr uit bent moet je het maar ff zeggen! Tnx Sander!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou verstand hebben van VW en kunnen koken (als er de sprake is van lekker/goed), dat kun je bijna onmogelijk geloven ![]() Ik kan in ieder geval nie koken, mja voor wie moet ik et ook doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed kerel !!!! Hoor je binnenkort ff van me @Morodor: Kan wel handig zijn als je ouders op vakantie gaan, dan hoef je niet iedere dag naar de grote M !! @Rene: Pssssstttttt ![]() ![]() Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat hoef ik ook niet, want we eten dan altijd bij oma he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit allemaal .. ding maar snel richting de spuiter trappen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Even snel een updeetje: Het is rustig.............de spuiter heeft of mijn telefoonnummer niet meer, of hij heeft het te druk, dus ik orienteer me rustig even verder op dit moment zodat de Rooster binnen onafzienbare tijd naar de spuiter kan !!!! Maar, ook goed nieuws...........ik heb weer een "part" gescoord voor de DX !!!! ![]() Jeroen, many thanx kerel !!!! Voor het zolang opbergen van het pannetje Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
![]() Die Jeroen, wat een geweldige kerel! Dat ie jou even mee heeft geholpen!
Maar ff serieus, graag gedaan Fred ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He Lukie !!!! Weer back to basic ??? Check the foto kerel !!! Een onbeschadigde carterpan !! Was wel nodig, ik zal tzt nog ff een foto hier neer knallen van de huidige !!! ![]() ![]() Grtz............ LRR