![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd jammer.. druk de nieuwe eigenaar even op het hart hem in het internationale rallye topic te registreren..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Hier heb je er een foto bij ![]() Staat al sinds '96 op dezelfde naam. |
|
||||
|
||||
![]() Via deze weg wil ik iedereen laten weten dat ik met heel veel pijn in mijn hart, wegens ingrijpende veranderingen in mijn leven, mijn geliefde Rallye Golf heb verkocht.
Hij krijgt een nieuw baasje in Eindhoven en de auto zal ook nog gewoon regelmatig op meetings te zien zijn. Ik weet dat hij daar net zo goed behandeld zal worden als bij mij. Ik rij er zelf nog mee naar Leeuwarden 13 juni, Asten 20 juni en de laatste zal zijn Volksdub 3 en 4 juli aanstaande. Daarna zal ik hem moeten laten gaan. Voor degenen die het nog niet weten, het is nummer 15 in lijst.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan ben ik erg benieuwd naar je nieuwe project als je er deze voor laat schieten... Deze, samen met die van Ruud en Corné vind ik de dikste die ik zo ken uit NL.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ruudje vind het echt seriuus k*t voor je heb echt met je tedoen spreek je op dub05 wel weer anders kom je maar is op de koffie veel sterkte komende tijd
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Dit zijn inderdaad geen grappen...
Sterkte pik!
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde het inderdaad gisteren van je
Sterkte de komende tijd............. We zien ons! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() erg jammer ruud succes en sterkte er mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Dank jullie wel voor deze hartverwamende reacties allemaal. Dat doet goed.
|
|||
|
|||
![]() Waarom heb je hem weg moeten doen dan, was er geen andere oplossing ervoor?
Heb het zelf ook al eens meegemaakt hoor, dus weet dat er soms geen oplossingen voor zijn. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Man wat zonde! Sterkte met alles....
|
||||
|
||||
![]() Het is en blijft maar een auto he...en als de prijs goed was...geen drama toch?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor jou misschien wel, voor mij zeer zeker niet...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd Ruud! ![]() Sommige auto's zijn onvervangbaar en ''onbetaalbaar'' ![]() En zoals ik van de week al tegen je zei,erg jammer en zonde dat jij deze beslissing ''helaas'' moest nemen! Dit was/is een HELE MOOIE orginele onverprutste Golf Rallye,zoniet DE mooiste!!! ![]() Maar hij is weer in ''liefhebbershanden''en dat is (lijkt mij) wel een hele geruststelling ![]() Nogmaals sterkte Ruud,en ik spreek je binnenkort! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als een auto iemand 'gelukkig' maakt...en 'ongelukkig' als die weg moet...Gelukkig meet ik mn geluk niet af aan de spullen die ik heb...
Sterkte dan verder met je verlies...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ruud, wat er ook aan de hand is, ik wens je veel sterkte!
|
||||
|
||||
![]() Sterkte Ruud, echt zwaar f*ckd.
|
|||
|
|||
![]() Binnenkort ook even mijn rallye voorstellen, staat hier nog niet tussen.
Zal volgende week even een foto maken en kenteken erbij posten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de aankoop.
![]() Welke is het geworden?