![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig wous! Komt helemaal goed. Was al een hele dikke bak!
|
|
||||
|
||||
![]() Ha Ha, auwe lassie.
Niet teveel doorlassen he, anders trekt die oude postkoets helemaal krom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JAja verrek maar dan ben ik ook nog verplicht om`m vipergroen te laten spuiten dan kunnen we allebei overdwars achter elkaar aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He nils ja dikke prima ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, in de hondegang dan maar he
![]() |
|
|||
|
|||
![]() he roy jij blijft ook bezig he . ook een kwaai wijf?? ..................
![]() hij is toch wel weer klaar voor volgend seizoen he????? niet op zijn alfred,s ps ga jij maandag ook met de rest van team friesevlag naar essen wij gaan ook in iedergeval brabantse ploeg van honger en dorst ![]() wat moet dat weer worden
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He ouwe brabander natuurlijk ga ik maandag naar essen daar de boel ff gezellig maken. wat de auto betreft zo snel als jou kan ik nie die van mij komt volgend seizoen denk ik niet op de weg en als dat wel zo is word dat pas einde seizoen maar ik doe m`n best meer kan ik niet. en m`n wijf is niet een kwaaie, ik ben een kwaaie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha zo kan je het ook bekekijken tot maandag he
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() He ouwe belg, kom jij ook naar Essen, nou dat wordt weer wat ouwe biertap.
De curry-wursten vliegen ons straks weer om de oren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo even een kleine update vanmiddag maaar weer eens wat tijd aan het motorruim gespendeerd.
![]() ![]() ![]() ![]() en eerder deze week nog een leuk pakketje gekregen van ruud ![]() ![]() Last edited by Roy-16VT : 27-11-2009 at 18:12. |
|
||||
|
||||
![]() Geil kleurtje waus.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit Roy!
Ik zal al vast een paar potten plamuur klaar zetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo mag ik het horen. ![]() vandaag al een beginnetje gemaakt aan het schutbord daarvan zitten nu ook al enkele gaten dicht. |
|
||||
|
||||
![]() Zo weer even een kleine update
Het gat voor de dakantenne is dicht en zo ook de gaatjes in de achterklep en het achterpaneel. ![]() ![]() ![]() en de andere achterbumper. |
|
||||
|
||||
![]() zo na vandaag is alle laswerk klaar en kan de auto volgende week op naar de spuiter.
zal in de loop van de week wel even een paar fotootjes plaatsen |
|
||||
|
||||
![]() De lasnaden in de motorruimte zie je nog zitten, kun je de boel niet beter strak afwerken ipv plamuur in je motorruimte de smeren?
Je spendeerd aardig wat tijd en geld in deze auto, iets meer aandacht aan de afwerking, en dingen als het meespuiten van hoezen, draaiende delen en afdichtingen etc in je motorruimte voorkomen zoals in het begin van dit topic (2008 ofzo), dan is het uiteindelijk beeld van deze knutsel mk2 een stuk beter! Grondig werk verder! Je probeert er wat moois van te maken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het meespuiten van hoezen en dat soort dingen is nu ook niet het geval het subframe is er in z`n geheel onderweg en word ook helemaal gereviceerd. en de lasnaden die je ziet is puur een optisch verhaal ik maak ze zo vlak mogelijk er zit weinig lasnaad meer alleen zie he het wel. ik probeer namelijk de flex altijd zoals het hoort vlak op het materiaal te houden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe wil je dat strak maken zonder te plamuren? Zal toch echt wel plamuur op moeten om het strak te krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet erg goed uit etiopize maat
![]() Ga zoo door, dit gaat helemaal goed komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog even een paar pics.
het is morgen nog even de achterbumper erachter hangen en dan is het vrijdag opladen en wegwezen ![]() ![]() ![]() |