![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maandelijks met de VR6... De complete A27, vanaf Hilversum tot aan Breda, wordt regelmatig onveilig gemaakt met mijn voiture. En dan nog het stuk A16 naar Antwerpen en de A58/A59 vanaf Raamsdonksveer tot aan de Westerscheldetunnel (Middelburg/Goes).
![]() En m'n broer woont in Groningen en m'n schoonouders in Zaanstad, dus ik kom toch nog langs een hoop plaatsen ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 23-08-2005 at 14:09. |
|
||||
|
||||
![]() a59 ring denbosch is meer mijn stekkie...vlam daar maar eens voorbij weet je zeker dat ik je spot :p
kwist overigens niet dat je hem dagelijks gebruikte.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik 'm niet meer dagelijks hoor, is nu m'n weekendauto geworden
![]() Voorheen reed ik er zo'n 20d tot 25d km/jaar mee. Nu zal ik er nog geen 5.000km/jaar mee rijden (helaas).
|
||||
|
||||
![]() Tis een schoon bakske. Wat beter af is met 5000km per jaar. Zo zul je er nog lang plezier van hebben!
|
||||
|
||||
![]() Een aantal weken geleden heeft ie zelfs nog bij jou voor de deur (of eigenlijk hek) gestaan, Don!
![]()
|
||||
|
||||
![]() very nice car,mijn complimenten
|
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan hoor
![]() Binnenkort de auto maar eens z'n winterjasje aandoen; AZEV A 16" en het oude front er ff terug in.
|
||||
|
||||
![]() Waarom oude front als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik hou van afwisseling.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren weer een hele lekkere dag gehad
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -=Trouwens vorige maand de auto inmiddels alweer 8 jaar in mijn bezit.=- ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 23-10-2005 at 17:24. |
|
||||
|
||||
![]() holy shit!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice! hoeveel gaat dit in pktjes opleveren? 230?
|
|
||||
|
||||
![]() Eerst maar es ff plintjes leggen pieter
![]() Wat is t voor n Kit? Toevallig van Matthijs overgenomen?
|
||||
|
||||
![]() Komt goed Marco, alles op z'n tijd hè
![]() ![]() Dit was van oorsprong een ATP kit, alleen de vorige eigenaar (Stephane) heeft er een (Renault) intercooler aan toegevoegd en nog wat dingetjes aangepast.
|
||||
|
||||
![]() ATP altijd goed voor een heleboel fun
![]() Wat is t voor n turbo?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rond de 250 met een overdruk van max. 0,5 bar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een Gerrit T3/T4e met stage 3 turbinewiel en gepolijst turbinehuis ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Dat ziet er goed uit. Ik zie dat je je cadeau al gekocht hebt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eej Pieter, ik vindt zojuist een filmpje van jou (richting mania) met geluid
![]() Zeg maar wat ik moet doen om het te kunnen laten zien. BTW, als het goed is heb jij er ook nog van mij
The best way is a VW Golf S16 ![]() Last edited by oergolf : 27-10-2005 at 22:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, belofte maakt schuld he, ik zei toch al dat er een turbo zou komen ![]() En kadootje heb je wel gelijk in, dit leek me wel een aardige, had er een jaar de tijd voor om te sparen he ![]() Ik kan nog wel een turbotimer gebruiken trouwens... ![]()