![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ohh, das een andere..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zondag avond gespot op de A4 tussen leiderdorp en de afrit van de N11,
hele nette t2a enkelcabine, wit met grijs... Ik reed flink te hard richting 020, op weg naar een calamiteitje, dus jammer genoeg de t2a niet goed kunnen bekijken ![]() maja ben benieuwd, meestal is gespot alleen in friesland. Toevallig een fries deze ook gespot??? ![]() ![]() ![]() dan volgt er vast nog een quotje ![]() ![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() surhuisterveen
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() gisteren bij amersfoort A28 een blauwe golf 2, zat ons al uit te lokken terwijl dat HOK er niet uitzag als ''snel''. op de snelweg bleef hij netjes bij (+200 Km/h) wij naar rechts en hij er voorbij. kwam een vlam uit zijn uitlaat, waarschijnlijk dus een G60. kenteken TT-75-VT. wij reden met een 8V Mk2.
|
|
||||
|
||||
![]() rond 18:15 in Utrecht op de St. Jacobsstraat:
Blauwe Lupo met BBS rm (of rs) met een blauw hart
|
||||
|
||||
![]() Stond in leeuwarden .
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisterenavond in Prinsenbeek:
![]() Vanavond in Breda (na een kleine achtervolging) op het kruispunt richting Dorst (Tilburgseweg). Wat mij trouwens ineens opvalt is dat er VEEL Golfjes Mk. 1 op Ronal Turbo velgen rondrijden...... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die Bus zit denk ik geen motor in..
|
||||
|
||||
![]() ![]() vanmorge gespot bij een klant van ons. hij stond er erg netjes bij! bekende?
|
||||
|
||||
![]() Zonet (07.05u) A7 afrit gorredijk/tijnje een golf 2 met pech??:O Donkere kleur, met een soort van OZ 5 spaaks 16" of 17" en verlaagd.
Eigenaar in landmacht uniform? Sterkte! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by 61 RagTop : 06-05-2009 at 16:06. |
|
||||
|
||||
![]() In Enschede rond half 6
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Henk Wassenaar im Caddy! Op de A7 17.45 bij Marum ongeveer?
Ik reed de andere kant op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb Henk en z'n vriendin vandaag ook ergens gespot maar ben vergeten waar...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er op die van Chris en Martijn na nog nooit een in het wild gezien. En nu stond er een om de hoek. Op dezelfde parkeerplaats waar ik al eerder de oude Vento van Chris heb gespot.
Sterker nog ik heb deze al eerder gespot op hetzelfde industrie terrein waar ik ook werk. Hij is niet echt netjes meer, maar wel een ori hollander.. (van dichtbij veel slecht bijgewerkte plekken, van veraf is hij erg leuk) ![]() ![]() (ik wil zn bumper)
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een marsrode MK2 in Breda bij de mercedesdealer op de weg. Er zat iemand in met een ijsmuts.
|
|
||||
|
||||
![]() vanmorgen tussen 08.15 en 08.45
3x golf I cabrio. (blauw, champagne en brons/goud) in enschede 1x witte golf caddy, laag, dakrekje, van enschede centrum naar losser 1x golf II zilver, erg laag, rood/heldere achterlichten, ronal turbo's(?) in oldenzaal. en 1x rode corrado met witte booskijker bij ons op de parkeerplaats. (maar volgens mij niet van een collega) goeie score voor een half uur toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die witte caddy zie ik ook nog wel eens geregeld rijden..
Rij jij zelf nog veel met de Scirocco..? Zie je anders nooit in Enschede..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uhm, de scirocco staat eigenlijk 7 dagen per week in de garage. af en toe haal ik hem eruit om een uurtje (of 2) te toeren. volgend weekend gaat hij er weer uit. dan gaan we naar boekel. (sciroccomeeting) |
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen rond een uur of 9 een scirocco2 16v in dokkum