![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ohw, dat wist ik niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() INdd is dat wel de bedoeling, maar t hoeft daar allemaal niet te glimmen, deden ze ook niet toen ze nieuw waren, zolang t netjes en vetvrij is vind ik t goed, rechtermotorsteun is al de beste van de 3 die ik heb, is btje verouderd maar dat heeft z.n charme, bak hebk deels opgeschuurd, maar kreeg m niet goed (was ingevreten) maja vind dat ook niet echt belangrijk...
Het is dan ook niet als show-wagen bedoelt...
|
||||
|
||||
![]() Nu nog remmen vullen+ontluchten en de voor en achterruit (anders dan maar zolang zonder chroom) en op een paar kleine details na is ie dan klaar voor rdw...
![]()
|
|||
|
|||
![]() kijk, dat schiet al op joh!! Suc6!
|
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor.
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die chromen biezen, hebben ze die niet meer bij de volkswagen dealer?
als het goed is moeten ze nog wat hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi werk allemaal
![]() Ik vind de motorruimte netjes genoeg anders durf je er strax niet mee te rijden bang voor wat vuil links en rechts.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben langsgegaan zelfs met de nummers, maar volgens hen kunnen ze dat ook niet meer bestellen... en ohwja
|
||||
|
||||
![]() netjesssssssssss
|
|
||||
|
||||
![]() Met mams de remmen nog maar eens ontlucht...
eerste ritje buiten... Ohw nu hoop ik niet dat iemand zegt dat ik mijn achterruit wat netter had kunnen maken ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Prachtig! Mooie auto geworden, zeer geslaagd. En zoals ik al zei: een van de eerste autos waarop ik Cosmics ook echt mooi vind staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt supergoed uit idd..na al dat harde werk eraan ook zwaar verdiend !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi! Velgen staan hem super!
Hoort er op de distributie geen afdekkap? |
|
||||
|
||||
![]() super.. je zou er bijna geen voorbumper op zetten omdat de lak zo mooi is
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan er idd wel op...maar is niet verplicht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn,, mooie wagen geworden
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer mooi wat moeten die velgen kosten of gaan die niet de bingo in als je die andere er op zet???
gr ronnie pb me maar..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ook nog net zown setje voor in de bingo ![]() Mocht hij ze niet gaan verkopen...
|
||||
|
||||
![]() echt Super vet Joh!!!
|