![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou ik was zaterdagmorgen al samen met Mike--1991 vertrokken, aangezien ze moest werken en de vriendin van Mike ook. Dus die zijn aan het einde van de middag maar samen gekomen met de Beetle ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik van auto's poetsen dikke armen kreeg, was ik allang breed geweest ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() weet iemand of er n fotoverslag komt in de vw scene o.i.d.?? daarin is eerder toch ook al bekend gemaakt wanneer Volksdub werd gehuden!
![]() Mn complimenten voor de vele mooie fotos die zijn gemaakt! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zover ik weet komt er een verslag in de VW Performance en de Golf +.
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm.. ziet er relaxed uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Zag op vw-speed dat onze passat iig wel op de foto stond. En een close-up van mijn wielen (onder de auto van Joost vw), was ik er toch een beetje bij
![]()
|
|||
|
|||
![]() Moest nog even kijken hoe ik foto's nou goed kon posten, dus hier 6 foto's van mij (meeste hebben ze denk wel al gezien) maar goed paar foto's extra er tussen is ook niet erg!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor degene die nog niet alles heeft gezien: www.flickr.com/photos/osingaphotography "Als iemand nog een foto heeft van een zwarte seat leon met bbs lemans, laat het me even weten! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die is van Sjon ![]() ![]() Maar ook leuk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand ook foto's van een zwarte polo steilheck??? *weet dat deze nog niet zo bijzonder is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog bedankt voor het lenen van de wielen! en idd jammer dat je er niet bij was! maar dat kun je bij VAGfest weer inhalen he ![]() ![]() en die passat moet echt wel vaker op de foto staan hoor. stonden er best vaak met een camera naast
|
||||
|
||||
![]() Mijn Foto's staan ook online.
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoboek Voor een evt vergroting stuur maar een pb |
|
|||
|
|||
![]() Vond het een zeer leuke meeting! Leuke opkomst ook!
![]() Volgend jaar zeker weer van de partij.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die blauwe rallye golf is van mij bedankt voor de mooie foto en ikke op de achtergrond zittend in het gras ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha geen dank ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() dankje haha ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() O, dan weet ik dat ik niet naar een dikke kont hoef te zoeken op MIVW...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was niet zozeer naar de auto aan 't kijken. ![]() Quote:
![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 08-07-2010 at 17:26. |
|
||||
|
||||
![]() ik zie wel een dikke (rode) kont op die foto.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eerst maak je me foto belachelijk en dan stel je jeeigen niet even netjes voor ![]() ![]() |