![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() nice.... is hier nog geen lid of wel?
|
||||
|
||||
![]() nee inderdaad daarom post ik m ff hiero, als je het plaatje aanklikt kan je het topic op ts doorspitten..
|
||||
|
||||
![]() hij is echt zo bruut
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() stuur hem eens even door. eindelijk iemand die fatsoenlijk engels spreekt,..
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit. Zwart met smalle bumpers en BBSen is gewoon de combi voor een Jetta!
|
||||
|
||||
![]() Euhm, site is niet meer actief?
|
||||
|
||||
![]() Nope, geen animo meer om de site draaiende te houden, dus Berendd heeft de site eraf geschopt. Of jij moet er zin aan hebben
![]()
|
|||
|
|||
![]() jammer
|
|
||||
|
||||
![]() jammer idd
was toch leuk koppeltje daar, ook internationaal??
|
|||
|
|||
![]() Wel jammer, maar er zat geen hond meer op.
En degenen die er dan nog wel eens zaten hadden al lang geen VW meer... |
|
||||
|
||||
![]() Let wel !!! Denk nu niet dat ,nu er geen website meer is ,de trunksociety ophoud te bestaan !
De 'Club' is er dus nog wel degelijk hoor ,alleen was er inderdaad te weinig animo om de site draaiende te houden ,en ja ,ik heb er zelf ook geen tijd voor ...... Jammer maar helaas ,maar iig blijft de trunksociety bestaan zoals voorheen ,dus voor alle Kofferbakmodellen van het volkswagen concern !!!
|
||||
|
||||
![]() ach joh.. jullie zaten toch allemaal al hier..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jippie ![]() Quote:
kunnen we geen trunk tekst krijgen ? ben wel uitgekeken op ''getrouwd met de pc'' (Married to PC) tekst onder mijn naam ![]() trunksociety lid ...of zo iets ![]() Last edited by Alberto : 01-04-2008 at 21:19. |
|
||||
|
||||
![]() k wil best iets van een forumpje bijhouden als daar belangstelling voor is...
Wil het alleen niet in m'n eentje doen. Misschien ff een polletje doen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, straks je vrouw boos omdat je met de pc bent getrouwd. Ik vind die trunk lid een goed idee ![]()
|
||||
|
||||
![]() En wéér een trunk erbij in het noorden
![]() ![]() Deze keer een Bora, sinds kort een nieuwe daily!! Sticker heb ik iig al liggen, komt er snel op ![]() ![]() ![]() Ideetje ![]() ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 21-04-2008 at 22:58. |
|
|||
|
|||
![]() mooi kleurtje
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk aan! Das een knappe trunk!
En ja, het forum was op sterven na dood. Ik zat er nog wel eens, om te zien, dat ik de enige was. En idd, ik heb al tijden geen VW meer. Maar nog wel de wens, en die komt (op termijn) ook vast wel uit!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is wel erg mooi Gerk .... ![]() |