![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met zonder demper wil ie ook wel!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik Douwe, Alleen zijn er tegenwoordig ook bij de leukere en betere evenementen controles te verwachten waarbij ze je DB meten in de uitlaat. En ik ben geen ruige snelle rijder maar ik ga de problemen nu ook weer niet opzoeken dus eerst dempen en dan rijden ![]() En die DB kunnen je flink knaken gaan kosten en ze kunnen zelfs je kentekenbewijs innemen. (en ook met een diesel( ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en zomaar ff een foto tussendoor.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super uit zo.
Blijft toch mooi om ze op originele velgen te zien. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ![]() ik wil nog wel eens wat anders maar weet niet goed wat. Ik vond die OZ die jij altijd had ook mooi. Zowieso moet er 15" onder, dit kost voorbanden met de huidige motor voorin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha dat ligt ook aan je rechtervoet
![]() OZ Turbo, vind het ook een leuke velg die je niet te vaak ziet. Behalve op Edition 38, daar waren wel een set of 10. |
|
||||
|
||||
![]() Dan zit er maar 1 ding op: ori blok er weer in!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tis moeilijk vandaag de dag iets leuks te kopen voor niet al te veel geld wat je niet overal ziet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat moet maar niet. Gewoon beheerst met t pedaal omgaan en sparen voor een leuke set wielen. Deze setup zo op digifant voldoet mij supergoed. Tik en lopen en vermogen en mogelijkheden genoeg. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Johan, al ervaring opgedaan met het catch tankje? Heb er een zelfde op zitten (1 aansluiting en een filtertje bovenop) maar deze zier er niet heel geweldig meer uit.. Wil m misschien aanpassen met een 2e aansluiting bovenin (deze moet dan naar de inlaat?). Was benieuwd naar je ervaringen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Werkt goed bij mij.
Ik heb laatst de koppakking vv want hij was lekgeslagen (zo'n soort kartonnen pakking zat er tussen) en de olie werd grijs en met de oude koppakking dampte hij nogal uit de carterventilatie dus ik was bang dat ik er nog een aansluiting op moest maken richting het klepdeksel. Maar nu met de nieuwe pakking ertussen komt er nagenoeg niets uit. ik zou evt. het filtertje rechtstreeks op het onderblok kunnen zetten maar het zit netjes nu zo met t catch tankje. Als hij heel veel dampt zou je evt. een 2e slang naar de inlaat kunnen maken of een aansluiting naar je klepdeksel zodat het kan circuleren. |
|
||||
|
||||
![]() Hm dan zal ik ook eens gaan denken aan een nieuwe pakking, of idd een retour, want de mijne dampt ook best wel.. Bij warme motor puft hij stoom bij elk tikje gas geven. Binnenkort eerst mn olie verversen en dan eens kijken of hij nog zoveel dampt.
Previous: VW Golf II, VW Polo 6N, VW Bora TDI & VW Lupo TDI Recent: VW Golf 7.5 Variant GTD & VW Golf 1 GTI 2.0 16v Assumption is the mother of all fuckups.. Last edited by DIXI : 29-10-2013 at 16:10. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan best zijn dat je onderblok iets meer doorlaat. Bij die van mij zaten de zuigers er nog heel strak in, maar de 16v's staan er in het algemeen om bekend dat ze vooral bij hogere toerentallen wat meer onderdruk kunnen opbouwen. |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat er netjes bij hoor
![]() Waar heb je nu uit eindelijk de catchtank gemonteerd Johan ? Ik heb bij die van mij er ook een tussendemper onder gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal zo ff een foto waar je de catchtank kan zien uploaden peter. Een tussendemper is een verademing. Ik kreeg her en der de suggestie dat t mee zou vallen bij een 16v maar was veel te lawaaierig. Nu heb ik een tussendemper gemonteerd en heb ik op mn werk een ronde schijf laten laseren met perforatie patroon. Mooi stil nu. Heb het idee dat hij onderin beter trekt omdat de motor nu meer tegendruk heeft. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Had hem eerst lager maar de kans dat hij dan zo vol staat is dan wel groot. Zeker als het punt onder de kleppendeksel punt zat ![]() Dat is voor mij ook de rede wil geen herry bak je mag hem best horen maar niet te ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo zit t nu bij mij. Belangrijkste verschil is dat de slang van de carterventilatie bij mij uit t onderblok komt en bij jou op het klepdeksel zit. Ik kon m hier mooi kwijt. |
|
||||
|
||||
![]() Idd en die van me onderblok heb ik er nu ook op zitten samen met de kleppendeksel.
Ik heb twee aansluiting op mijn catchtank ![]() Deze zeiden van de auto was idd geen optie voor mij ivm de lange weg vanaf de kleppendeksel. Wel netjes zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik heb toen ff een paar tekeningetjes gemaakt en de onderdelen op mn werk uit aluminium gesneden. |