![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet mijn smaak die auto.....
|
|
||||
|
||||
![]() een KLPD volvo wel? dat is niet mijn smaak,maar ieder zijn ding daar is het een volkswagenforum voor.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... en om je ongezouten mening te geven ![]() ![]() ====================================== Velgen zullen heel goed uitkomen onder Becky's Golfje ![]() de bolides ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon meedoen met S&S hoor, tuurlijk heb je goeie kansen ![]() We hebben er voor gezorgd dat er een onafhankelijke jury komt, nl. enkele leden van OPC Noord (Opel Club). Het kan dus alle kanten op met de Show 'n Shine ![]() Tot gauw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus heel misschien heb ik kans, ![]() ![]() ![]() Die heeft er veel tijd, bloed, zweet en tranen inzitten. Ga maandag avond naar Ron Huizer om een RVS rolkooi op te laten meten voor in de auto.Vette dikke erin bouwen.jeeeeeeeehh ![]()
W@man in volkswagen mk1 ![]() Last edited by beckymk1freak : 10-08-2006 at 20:10. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Sponze liet me even gaanover volvo,s heb een collega die echt volvo gek is , daarom noem ik ze KLPD auto,s.
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk foto's
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt een mooie auto...en je smaak is goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet mijn smaak, maar hij is wel gaaf geworden. Je wielen zijn super!! nu nog zakken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt super uit....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zakken? Waarheen? toch niet de grond in? Smaken verschillen en iedereen kan zeggen wat ie wil maar deze is wel gewoon super netjes |
|
||||
|
||||
![]() netjes!. alleen iets lager..
|
||||
|
||||
![]() Welke kleurcode is dit? Lijkt verdomde veel op die van mij
![]() ziet er super uit! wat een verandering zeg... mag misschien wel nog een halve cm / hele cm omlaag maar verder ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen! Voor zulke autos zou het geoorloofd moeten worden om zonder nummerbord te rijden aan de voorkant!
|
||||
|
||||
![]() Echt een een hele mooie Golf dit !!
Wielen zijn ook supervet, keer wat anders ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie gti ik had wel wat dingetjes anders gedaan maar wie ben ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke 1!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Alex bedankt voor de geweldige dikke foto's!!!En
je leuke reactie.
|
||||
|
||||
![]() leuke wielen waar gehaald?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha grapje zeker ![]() ![]() lager kan die niet want dan loopt'tie aan en de spoiler krijg ik niet over de drempels. Bonrath bumper is uit 1 stuk gemaakt en als ik hem kapot rij word ik gek. ![]()