![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zal natuurlijk niet passen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi geworden
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie velgen en top-auto maar als ik heel eerlijk moet zijn vindt ik de combinatie van de 2 toch geen 100%... Denk dat het is omdat het één is met dikke bumpers en de auto zo te modern lijkt tov. de velgen.
+10 voor de velgen en ook +1 voor de carbon hoor! :p |
|
||||
|
||||
![]() ik vindt het top combo
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een dikke wagen, vind het echt super wat je ermee hebt gedaan, ga em zeker bewonderen in oostenrijk!
|
|||
|
|||
![]() ah, der Arie. Eindelijk wat meer foto's van het project
![]() Flinke verbouwing geweest zo te zien, maar ik had niet anders verwacht. Netjes gepoetst ook, en dat ook netjes uitbesteed natuurlijk. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie koets Arendmans
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weer 2 punten die je kunt wegstrepen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd, thnx Jan.
Nu werkt m'n schuifdak weer prima, kan ik met Cabriokakker... concurreren in de strijd om wie het snels een rode kop heeft ![]() Vanavond ook nog US achterlichten in GTI stijl geplaatst en weer veel van die last minute dingen. De to-do list wordt nu wel erg kort... ![]()
|
||||
|
||||
![]() echte US GTI lampen???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt niet als originele GTi's.. Goed bezig Arend, wat moet je nog allemaal doen?
|
||||
|
||||
![]() nu afwachten op de foto's van der see!
|
||||
|
||||
![]() Gti stijl us achterlichten
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die wielen zijn NICE!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, want je hebt nog maar een paar daagjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() geweldige auto, geweldige velgen, maar de combi vind ik niet optimaal. Ik zou de velgen na Worthersee gewoon ruilen met mijn e30's voor een volgend project
![]() ![]() ![]() EDIT: wat zijn trouwens de afmetingen van de wielen? dat kan ik nergens terug vinden...
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 13-05-2009 at 10:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij wijze van he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |