![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan er nog een wel paar hebben ook altijd commentaar. zal altijd wel zo blijven roy. ![]() ![]() maar je hebt het goed gezegt velgen vindt ik beter staan als de bbs rs trouwens ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Echt een vette mk2 dit! Glimt echt als een malle
![]()
|
||||
|
||||
![]() Commentaar.. kritiek vind ik een beter woord, waarom zou ik jouw auto afzeiken omdat er een krasje op de bumper zit terwijl mijn Jetta van voor tot achter onder de krassen zit?
Enfin, uitgebreidere reactie staat in pb..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
na vanmorgen nog meer ![]() heb haar eens laten poetsen speciaal voor edition 38 ![]() daarna die van Gerard nog tsjonge jonge ik meende dat die auto al mooi was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja eg damn wat glimt jou VR nou,echt een top poetser.
En ja de mijne is ook super geworden(was de poetser ook nog nie eens tevreden) maat bedankt voor het aanmelden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie mk2, jammer van die kras op de bumper.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Veel plezier daar, hoop dat jullie een beetje goed weer hebben. Gerard zei vanmorgen dat het niet al te best was !!!
Nils
|
||||
|
||||
![]() Klopt word koud en voor de zondag voorspellen ze regen maar we zullen zien heb er in ieder geval wel zin aan.
|
|
|||
|
|||
![]() Ja mooi van genieten man, lijkt mij ook gaaf omdat eens een keer te zien. Ik hoor wel van gerard hoe het was
![]() Heb zondag jou auto nog ff bekeken vind het een mooie wagen( ik was met Klaas mee in zijn hybride) Nils
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o ben jij dat, was de moeite wel weer ff waard afgelopen zondag. en bedankt voor het compliment. we brengen nog wel eens even een verslagje uit van hoe het was in engeland. |
|
|||
|
|||
![]() Jep dat ben ik, heb zelf ook een golf 2 gti een Edition one staat wel in het topic hier om je voor te stellen. Ja het was zondag wel weer gezellig.
Nils
|
||||
|
||||
![]() heb em gevonden!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha is vanaf volgend jaar weer te zien op meetings
![]()
|
|||
|
|||
![]() Roy,
het weer ziet er volgens mij wel oké uit. Was ff naar het adres opzoek en kwam hier uit, maar dit geven die gasten van E38 zelf op en daar staat ook het weer bij!
|
||||
|
||||
![]() Beter een kras, dan een las
![]() He ouwe waus, morgen ist zo ver jong. Na de meeting een paar krasjes erbij en je hebt een echte retro-cruiser only one edition. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto
![]() Paar normale banden zou het plaatje compleet maken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tis maar net wat je normaal vind ![]() @ andre krassen mag maar dan wel op de terug reis en als ze maar goed verzekerd zijn ![]() oeiiiiiiiuuuuuuuuuwwwwwww!!!!!!!!!! Last edited by Roy-16VT : 02-09-2009 at 21:32. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() het lassen is toch begonnen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Roy,
Zo dat ziet er goed uit man, hoe is het verders alles goed? Nils