![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi hoi, na lang niks meer gedaan te hebben, heb ik gisteren een nieuw raam-mechanisme gemonteert want deze was namenlijk gesneuveld.
Ook heb ik me een sportstuurtje van JOM gekocht 30cm, aangezien ik geen stuurbekrachtiging heb. heb ik er voor gekozen om geen 28cm stuurtje te pakken want dat is echt super klein. Ik moet alleen nog de naaf krijgen en dan kan ik het stuurtje plaatsen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Dit is het stuurtje alleen dan van JOM.
![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() ongeveer die heb ik ook, (wel van raid) maar 30cm is wel klein hoor zonder stuurbekrachtiging. Daar ben ik wel achter.
|
||||
|
||||
![]() Tsja altijdt nog beter dan een 28cm stuurtje (is wel mega mooi)..
|
||||
|
||||
![]() Hier dan de foto`s van het stuurtje en de nieuwe velgen, en ja het zijn er maar twee, de andere twee zijn besteld.
Velgen zijn ATS Classic 13" voor 7j achter 8j. rondom komt er 175-50-13" contie`s op En de nieuwe stoelen, stuurtje Lekker laag dacht ik zo.. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 18-12-2008 at 22:05. |
|
||||
|
||||
![]() zal je wel geen drempels tegen moeten komen
uit ervaring weet ik dat het zeer lastig kan zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zolang je er nog zo'n dikke lip onder kan doen is het allemaal wel oke dacht ik zo..
Oogt wel cool, ATS Classics blijven leuken wielen onder mk1'tjes en mk2'tjes!
|
||||
|
||||
![]() oww er past nog een videoband onder, zodra er alleen nog maar een los dvdtje onder past mag je weer foto's plaatsen
![]() ziet er goed uit ronny, nu foto's in daylight please
|
||||
|
||||
![]() Nee sander je ziet het verkeert, de videoband gaat er niet meer onder, hij ligt er tegen aan vast.
Gr Ronnie hahaha ik heb nog 1,5cm over.onder de lip
|
||||
|
||||
![]() heb jij er nu inmiddels een schroefset eronder zitten of niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
na 5keer een nieuwe lip eronder gedaan te hebben heb ik de moet maar opgegeven bij mij lag ie helemaal op de grond te schuren |
|
||||
|
||||
![]() recept Wielspin! Kleine 13"wieltjes met platte smalle bandjes en redelijk veel vermogen
![]() (gelukkig zit je nu midden in de winter, is het ook nog nat/glasd ![]() Ben erg benieuwd naar foto's van 4 velgen én in daglicht! Nu ziet het er al veelbelovend uit.
|
||||
|
||||
![]() kleine tip
opspattende steentjes worden weer naar voren gekattepuleerd zal je zeggen dat het zeer slecht is voor je lak en voorruit. en bij mij zit er wel een 28 stuur in en het valt best mee hoe zwaar het gaat.. |
|
||||
|
||||
![]() Egon: Met die steentjes begrijp ik niet goed??
Martiepartie: Velgen komen waarschijnlijk pas van de zmer erop, zodat ik de centra`s in de winter kan gebruiken. En ja wheelspin zal ingerdaad geen probleem zijn straks. Voor de foto`s van de 4 moeten jullie even wachten, aangezien ik de banden nog moet bestellen en de 8j velgen nog moet ontvangen, zal wel na nieuwjaar worden. Sanderz: Ik heb nog steeds de vaste set van FK eronder van 80-80mm Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() lekker laag zo, ik hou er wel van
kan bij mij niet laag genoeg super zo
|
||||
|
||||
![]() Ja eerst wil ik zo eens rijden maar denk toch dat ik er misschien een CL lipje op ga zetten aangezien het echt ontzettend laag is.
Maar eerst zo, dan als het echt niet kan dan maken we het iets anders. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() wel oldskool hoor........................die videoband
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, ja inderdaad het is een echte oldskool bak, nee ik had niks anders bij de hand om er voor te leggen.
Gr Ronnie..
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, mooi zo lekker laag!!
Houwen zo ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk Ronnie ...ziet er goed uit zo ...
|