![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oeps
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daarnet even een electrisch brandstofpompje van een zzr 1100 erop gezet, zo weet ik zeker dat de benzinetoevoer in orde is. Nu sputterd hij meer dan eerst, dus zijn de sproeiers te groot er zit nu 135 in dus ik ga morgen eens een nieuw setje proberen.
|
||||
|
||||
![]() Kleinere erin gezet en nog steeds hetzelfde, dus ik vermoedde dat het probleem in de onsteking zat. Deze heb ik dan ook vervangen voor een ontsteking met contactpunten en weer de 135 sproeiers erin gezet. Onbelast maakte hij ong 3500/4000 toeren en meer niet, en nu klapt de naald zo tegen de 7000 aan
![]() Dus al stukken beter, met rijden zit er nog te weinig pit in, Ik heb de Gasnaalden al wat hoger gezet en dit maakte een hoop goed, maar met volgas mist hij nog wel wat dus morgen eens verder en grotere sproeiers erin en gasnaalden nog wat verhogen.
|
||||
|
||||
![]() komt goed zo te zien, altijd al een mooie auto gevonden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, even wat nieuws neerkwakken hier
Motortje loopt nu helemaal goed, lekker veel vermogen over het gehele toerengebiedt tot 7000 toeren. Met choke erbij is de koude start helemaal top en als hij warm is slaat hij ook direct aan. Dinsdag de auto door de APK gehaald, CO netjes afgesteld bij 1000 toeren een CO van 0,7 terwijl hij 2,0 mag hebben. Met een CO van 3,0 loopt hij het best dus die schroef ik binnenkort weer even omhoog. Dus APK zit er ook op. Het oude harde dashboard heb ik vervangen voor een zacht type en er zit nu een orginele hoedenplank in. Vandaag mocht hij er ook weer even uit, net voor de sneeuwstorm omdat hij vandaag getaxeerd is, ik weet nog geen bedrag dus ik ben zeer benieuwd wat het zal worden. Daarna wordt hij opnieuw verzekerd. De BBS velgen gaan er binnenkort onderuit voor een beurtje: Ze zijn nog orgineel dus 6,5J met 175-55-15 Ze gaan voor 7J worden en achter 7,5J met 185-45-15 Dat is het voorlopig ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Supervet
![]() Enig punt van kritiek, met stalen bumpertjes is ie nóg geiler denks!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tis een 83er dus stalen bumpers met brede achterlichten vind ik persoonlijk geen goede combi, ben wel op zoek naar bumpers met chrome bies.
|
|||
|
|||
![]() Ik vind dit zo goed smoelen, dat ik het bijna jammer vind dat je voor andere randen gaat.. De zwarte bumpertje staan ook gewoon goed. Top wagentje.
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi geworden Erdem!
|
|||
|
|||
![]() Supermooi idd!
|
|
||||
|
||||
![]() lekker hoor, vind 6.5j trouwens ook helemaal niet verkeerd staan!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit en ik vind die 6,5J ook wel goed staan onder de auto.
|
|
|||
|
|||
![]() De kleur past ook goed bij de wagen en de velgen maken hem wel af!
|
||||
|
||||
![]() mooie auto!
Ik heb een vraagje. Ik ben niet zo thuis in dat verlagen e.d Hoe zit het met dze auto als je in een bocht door een kuiltje rijdt. Komt de band dan tegen de wielkast aan?
|
||||
|
||||
![]() Hij's echt mooi zo
![]() Hoe ver issie verlaagd? i.v.m. de BBSen en mijn plannen, kun je er een beetje meer rijden? |
|
||||
|
||||
![]() super mooi!
staal isnie nodig, heeft iedereen. En bij brede staat dit het best! |
|
||||
|
||||
![]() Hijs verlaagd met een supersport schroefset, hoe kan het ook anders
![]() Er loopt helemaal niets aan, en drempels etc zijn geen enkel probleem. comfort is niet aanwezig, met de bredere BBSjes en plattere bandjes kan ik nog wat zakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Superstrakke bak, om te kwijlen! Alleen die blauwe platen vind ik weer wat minder...
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit
![]() Benieuwd hoe die staks wordt met de 7j voor en 7,5j achter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt een nette wagen Erdem! Alleen, zie ik daar nou een chromen ruitenwisserspoiler?