![]() |
|
||||
|
||||
![]() gister volgens mij de oude beige type 3 variantmet porsche velgen van jens met veel menie en plamuur vlak voor echten( tussen lemmer en heerenveen)
|
||||
|
||||
![]() op doordeweekse dagen wisseld die vrij bekende rode jetta van plaats met een vrij bekende zwarte golf1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die kant issie op verkocht.
|
||||
|
||||
![]() net in urk gespot 2 super dikke mk1 cabby's achter elkaar aan volgens mij een antracietkleurige en een donkerblauwe waarvan het kenteken ik meen 23-ht-xv was.......
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond 20:00 / 20:30 , op de A2, van Utrecht richting Amsterdam, een Golf 2, grijs / paars? Erg laag, grille met rode bies, stadslichten in knippetlichten, was een mooi gezicht om 'm over de A2 te zien schuiven...
|
||||
|
||||
![]() Zonet rond 7:20 uur bij de oprit van de A50 bij Oss Richting Eindhoven een leuke oranje golf 1.
Kwam me te snel voorbij om 'n mooie foto te schieten, maar heb m toch net weten vast te leggen... Wat ik wel weet is dat ik m niet meer heb ingehaald, was een rap ding volgens mij! |
|
||||
|
||||
![]() aangezien we met nummer 4 al weer dik over de 500 posts zaten, nu maar weer eens een nieuw topic: nummer V in dit geval..
en indien mogelijk, graag mét foto's! da's wel zoveel mooier! oftewel: ![]() ![]() ![]() Last edited by hajee : 20-04-2009 at 12:39. |
|
||||
|
||||
![]() Gespot bij mij op de parkeer plaats in Uithoorn
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 20-04-2009 at 13:17. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik mag hopen dat op de plek daarnaast jouw auto meestal niet geparkeerd staat? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahah, nee hoor maak je geen zorgen, hier staat meestal een Jeep cherokee uit het jaar kruik... ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie machine |
|
||||
|
||||
![]() Waar: Breda, Teteringsedijk.
Datum/Tijd: 20/04/09 om 20:10 VW Kever met "RS4"-velgen en wat meer opleukwerk! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() golf 2 diesel. kenteken morgen even opnemen. staat bijna iedere dag op de parkeerplaats bij smiths zeevis. vlakbij de albert heyn. en mij groene golf 1 met imprial.
|
|||
|
|||
![]() net Maarten unplugt . Op de ring A10 . In de file . Sorry zag je te laat Maarten
|
|
||||
|
||||
![]() lage gele golf2 bij heerenveen kwam ons rechts over de in en uitvoeger voorbij ging richting drachten
|
|
||||
|
||||
![]() op de a7 ter hoogt van de afslag drachten.
een hele lage rode vento ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag rond 18.15 uur een zwarte mk3 (vr6 ?) in westergeest !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet JP-VW haast wel zijn. Vandaag in Lwd in Zuiderburen een 86c derby, wit, laag en een rolkooi.