![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt vast goed John
![]() Vandaag het meisie voor het eerst uitgelaten ![]() Ondanks de kou had ze er toch zin in net als het baasje ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit ziet er weer goed uit Peter!
|
|
||||
|
||||
![]() Heeel erg mooi!!
|
||||
|
||||
![]() Thanks jongens nu maar hopen dat de temperaturen een beetje gaan stijgen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat bruine interieur ook
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor, krijg zin in chocolade
![]()
|
|||
|
|||
![]() Strakke auto. Ziet er goed uit. Had nog even een vraagje. Met wat voor rubbers heb jij je uitlaat vast gemaakt? Heb dezelfde alleen vind ik die van mij er nog al los onderhangen door het gewicht..
|
|
||||
|
||||
![]() Met de originele rubbers , maar de mijne leunt ook iets naar achter.
Zit te denken om die pu rubbers te halen voor de achterste rubbers en er misschien nog een haakje bij doen voor de tussen demper.
|
||||
|
||||
![]() Na gewoon vorige week even gereden te hebben was het vandaag even tijd om de onderkant te controleren.
Auto op de steuntjes ,pak de linker velg beet zit er gewoon zijlings beweging op terwijl de handrem er op zat. Loop lamp er bij zit me astap gewoon los........ schijf en klauw gedemonteerd kon zo met de hand de boutjes van de astap er uit draaien ![]() Nu alles maar kaal maken nergens geen coating en lak meer tussen. Ga denk ik ook gelijk Camber Shims halen voor achter. Nog even kijken hoeveel ik nodig heb voor de Porsches. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus het klopt wel wat er laatst werd gezegd op het forum over coating tussen as en astap!
|
||||
|
||||
![]() Idd ik had zelf ook gezegd dat zal wel niet maar om geen gevaarlijke toestanden te krijgen toch netjes gemeld dat het wel gebeurd.
|
|||
|
|||
![]() Ik zeg verder niets meer....
Werd zowat voor idioot verklaard toen ik zei dat het eraf moet..... |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt uiteindelijk nu toch je gelijk gehad! Dus nu niet verder gaan mauwen en de zielepiet uithangen.
Ben blij dat het uitgekomen is nu en dat het mensen gaat behoeden in de toekomst.
|
||||
|
||||
![]() Ik verdenk wel de astap deze was niet gestraald en gecoat.
Ik had deze geschuurd en met de 2K lak gedaan en dat heeft los gelaten andere kant zat nog wel vast maar voor de zekerheid haal ik alles kaal. En bedankt nog voor de tip Jelle anders had ik vast en zeker het niet gecontroleerd ![]() Nog een zwart witje dan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Coole foto met je wolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks, In schaap kleren
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het aanlegvlak van je velgen wordt toch ook nooit meegecoat Peter?
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn ook al weer kaal
![]() ![]() Maar velgen komen fabrieks af toch ook helemaal gespoten of gecoat. Die van mij waren ieder geval wel vies ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe adapters binnen met de camber plaatjes...
Adapters waren nu ook met m12 bouten dus daar heb ik er ook gelijk 10 van pas gezaagd. Samen met de kaal gemaakte astappen moet het raar gaan willen morgen de Porsches er niet onder kunnen. Nu hopen op wat zon kunnen we een blokje rond..... ![]() ![]() ![]() ![]()