![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jettameister, ben blij dat je het sportief opvat ik bedoelde het nl positief ook al kwam mijn opmerking misschien niet zo over iig sterkte..
Jarno het is ook wel lang geleden heb er de laatste jaren niets meer mee gedaan. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nja helemaal orgineel:P. Mja idd. Interieur is aardig opgeknapt! Heb de nieuwe wielen nog niet gezien! *stapt in auto en rijd ff naar hallum*
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoezo nieuwsschierig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de prijzen zijn dit jaar als volgt.
Best off Golf 1ste 2de en 3de prijs Best of Jetta,Vento,Bora 1ste 2de en 3de prijs Best of Audi Best of Touareg,touran,tiguan,sharan Best of Engine Best of Interior Best of Wheels Best of Company Cars Best of Fox,Lupo,Polo,Derby Best of Passat,Phaeton Best of Seat,skoda Best of Corrado,Scirocco Best of air cooled Best of Cabrio Best of new Beetle |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
absoluut! Er was niemand in het hok! Ik denk dat dit in het diepste geheim gebeurt:P!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahahah staat bij hem thuis denk ik!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog ff de goeie wielen er onder zetten voor Zondag dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kom waarschijnlijk op 2 verschillende wielen ... maak ik dan ook 2 keer meer kans XD hahaha :p
|
|
||||
|
||||
![]() OOk even het monster mogen zien ziet er veel beter uit zo ,echt vet.
top hugo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja doe die houten wielen maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook aanwezig maar weer niet in de einzer, wegens tijdgebrek weer niet klaar.
|
|||
|
|||
![]() Ook aanwezig, maar dit jaar niet in een auto.
Rijdt even met ruurd mee in zn opvallende lage wagen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hopelijk hebben de wielen van m'n zwager dan klaar ,die maken wel een goede kans ![]() Tenminste als de nieuwe randen op tijd binnen zijn ![]() Nog een paar dagen jongens ! Zaterdag de golf nog maar even een goede poetsbeurt geven dan kan die zondag ook mee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd mooi opvallend rood! Die van ruurd maken ook wel kans ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stond al lang en breed in de agenda van mn meissie
![]() Tsja... Dan MOET ik wel heen he... Weet nog niet met welke waggel, maar staan genoeg ![]() Tot zondag |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal mijn paspoort ook maar eens op gaan zoeken voor zondag!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 ![]() ga je met de boot ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yep,net geboekt! ;-)
|
|||
|
|||
![]() weet iemand ook het adres van deze locatie
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Auto Bourguignon BV - Leeuwarden Jupiterweg 15 8938 AD Leeuwarden Routebeschrijving |