![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als jij die die nieuwe teller wil gaan gebruiken dan kom je niet om die mk4 kabelboom heen.
Ik denk dat het bijna niet te doen is om deze even makkelijk aan te sluiten op jou mk2 kabelboom. En ook die zekeringskast ga je nodig hebben. Ik heb er voor gekozen om alles werkend te maken op de mk 4 kabelboom. Nu heb ik dus helemaal geen bedrading van de golf 1 meer nodig. Je hebt dan ook meer mogelijkheden voor aansluiten van diverse dingen. Waaronder de elektrische stoelen die er straks in zitten die werken gewoon via de zekeringkast. En daarbij is het nu ook makkelijker om problemen te vinden omdat de obd aansluiting gewoon straks in de auto zit. Daarbij heeft de mk4 teller ook meer aanduidingen dan de mk1 teller. Wat mijn bedoeling is om straks de andere aanduidingen die niet in de mk1 teller zitten ergens apart te maken buiten zicht. Als je dan een akoestisch signaal krijgt en geen aanduiding op de mk 1 teller hebt je dan weet dat je het probleem kunt vinden bij die verborgen plek. Als je een beetje handig bent zou ik zeggen probeer alles werkend te krijgen op de nieuwe kabelboom. ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Iedereen bedankt nogmaals voor de leuke reacties
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() geweldig super hoe jij het afmaakt
zal wel lekker gaan zo he piraatje op de achter grond aan staan !!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker heb ik er een piraat op staan. Ik leef zo'n beetje voor de piratenmuziek. De hele dag zoek ik de fm band af om er maar 1 te vinden. Ze moeten echter niet zo veel van die Duitse rommel draaien want dan heb ik het gauw gehad. ![]() Vind jij dit ook mooi dan?
|
||||
|
||||
![]() nu we het daar toch over hebben iemand nog naar wapenveld volgende week vrijdag drinken we daar ff een biertje
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat is er in wapenveld ? meeting dan komen wij ook ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja ckr piratenmuziek is beste wat er is en net wat je zegt niet te veel duits we hebben al wel wat gemeen de muziek en de auto smaak ahha ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar woon je ergens dan? Oja en wat is er in Wapenveld te doen?
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 19-08-2010 at 19:32. |
|
||||
|
||||
![]() mega piraten festijn uiteraad weer aanwezig
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke this wel hollands maar mij iets teveel NL gehalte hiihhi nee feestjes zoals tv nieuwleusen daar ben ik Fan van ![]() ![]() ![]() ![]() groeten de piraat zonder naam ------- apeldoorn |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi daar zijn we weer apeldoorn is mijn woonplaats ![]() nogmaals super jou mk1 wapenveld is piratenfestijn wel leuk denk ik maar niet altijd de juiste artiesten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toen der tijd heb ik me ene achterscherm iets verder uitgeklopt dan het andere. 1 van de wielen liep aan en de ander niet, heb ik de ene wat breder gemaakt als de andere zag je niet maar het was wel zo. bij jou is dit geen optie want hij is al klaar en hij wordt vrij origineel wat dat betreft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd daar word niet de echte piratenmuziek gedraaid. Je zou echt hier eens in de buurt moeten komen nu op dit moment zitten er wel 6 op die de goede muziek draaien. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar nu even terug naar de auto.
Ik heb vandaag de lagers in de fusee's geperst. En hij staat eindelijk op de wielen, en lekker extreem laag. Kan de hydraulische krik bijna niet onder de koker krijgen ![]() Ook de rest zoals de aandrijfassen en de baksteun bevestigd. Toch maar even 1 fotootje gemaakt dus bij deze: ![]() Morgen weer een hele dag verder dus wie weet nog een update!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo nu en dan ben ik wel eens daar in almelo zal me broertje is vragen of die x mee gaat met ze Tweety ![]() ben benieuwd hoe die van jou worden gaat maar ik denk dat ik dara niet aan twijfelen hoef ![]() ![]() ![]() ![]() groet |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je in de buurt bent ben je welkom, altijd leuk om mensen te spreken met de zelfde interesse ![]()
|
||||
|
||||
![]() Net even je hele topic doorgelezen, wauw man echt netjes. Altijd leuk zo'n project hier in de buurt te hebben, want dan zie ik je misschien hier in de buurt eens rijden. Ik denk dat ik toch ook maar eens moet gaan beginnen met mijn restauratie project, als ik dit zo zie. Zeer netjes allemaal.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een gaaf project, echt een soort van jongensdroom!
Je hebt er goed tempo inzitten, ontzettend veel plezier toegewenst met het opbouwen en het rijden straks! Groetjes van Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Je gaat er inderdaad heel snel doorheen. Succes ermee! Echt vet
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als jij zo dicht bij woont moet je gewoon een keer langs komen. Kun je me misschien ook eens je gti van 77 laten zien. Want dat is toch ook wel iets heel speciaals of niet dan? En voor de andere reacties geld: bedankt er zaten leuke bij! ![]()