![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net even op de site van VDBWorks gekeken, en je Golf 3 staat er ook nog op.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitzien en lopen als de turbo er op zit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() dank jullie wel
![]() heb de turbo al ![]() ![]() ![]() me is very happy; ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg; tijd om af te gaan blazen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wow.. er lijkt nu echt wat te gaan gebeuren aan de auto. Goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() achter de schermen gebeurt er al van alles,heb alleen weinig trek om van elk gedemonteerd deel een pic te posten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je bent goed bezig. Ik ben echt eens benieuwd naar de prestaties van jouw blok icm deze turbo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben niet minder benieuwd ![]() ik gok zelf op zo'n 180-190pk aan de krukas uit te komen,omdat alles nou veel beter op elkaar afgestemd zal worden.
|
||||
|
||||
![]() er zijn net weer wat leuke delen bezorgt voor dit project;
een GTI subframe met stabi,gertjan bedankt voor je donatie ![]() en een supernette set bumpers met rode bies bij VW Johs vandaan,martijn bedankt voor je koeriersdienst ![]() heb nou al aardig spullen liggen........ zoek alleen nog een nette achterklep en allebei de deuren. de wielkastranden gaan er trouwens ook niet meer op ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb vandaag in essen weer wat leuk spul gescoord,de extra meters die ik nog nodig had om de boel in de gaten te houden(oliedruk,olietemp.,air/fuel ratio),een grote toerenteller en last but not least,een golfbal versnellingspook
![]() turbodruk en uitlaatgastemp. meters had ik al van hetzelfde merk en type,alleen in essen kosten ze minder dan de helft,dus word nou voor een prikkie van alle info voorzien ![]() ![]() pics volgen.
|
||||
|
||||
![]() Geileaufkleber man!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha,ik krijg het ook al niet meer uit m'n kop.... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aha ook weze shoppen in essen?
![]() Hoeveel ribben heeft het jou gekost hahaha...... Ben alweer benieuwd naar de pic's ![]()
|
||||
|
||||
![]() @de pul ik ben ook wel heel benieuwd naar wat pics lees dat je allemaal mooie dingen koopt
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() fotootje van de in essen gekochte shit ![]() zal ook ff kijken of ik een dezer dagen een foto kan maken van de rest van de spullen die ik tot nu toe heb verzameld.....
|
||||
|
||||
![]() goed bezig
mooie meters ik blijf het volgen gr willem |
|
||||
|
||||
![]() thanx
![]() @brabo,ribben heeft het me niet gekost, had wel een paar gammele poten s'avonds ![]()
|
||||
|
||||
![]() pics voor de fotogeilen onder ons
![]() veerpootbrug OMP,dunne bumpers met rode bies en 16V onderlip; ![]() G60 achteras incl. remmerij,G60 voornaven incl. remmerij en GTI subframe met stabi; ![]() originele CL achterlichten en oranje knipperglaasjes; ![]() heb laatst al het dash incl teller van de rat gewisseld met deze omdat dit dash lelijk was en er een grote tijdklok in de teller zat.aangezien daar geen rondetijden op bij te houden zijn en ik tijdens mijn toekomstige ritten in dit apparaat niet aan tijd gebonden wil zijn;weg ermee! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb gister de lader bij m'n broer af gegooid. Belt ie later op. Zegt ie op een bepaald moment met draaien aan de poelie zit ie vast. Kan er vuil in zitten? Of draait ie gewoon de verkeerde kant op? Vandaag gaat ie open en een nieuwe plaat maken. Vette meters. Wordt wel dikke machine. Wanneer kunnen we m zien volgend jaar? Gr andy
|
||||
|
||||
![]() mooie spullen allemaal!
waar heb je die lip vandaan? |