![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen maandag gespot bij de GAMMA in H'sum; een bijna-kopie van m'n broertje's Typ3 Fastback. Zelfde kleur, niet helemaal strak, wel lekker verlaagd. Kenteken AL-06-..
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen donderdagavond in Voorschoten een kanarie gele Passat van het eerste model, sportpijp en stoere wielen
![]() Echt een gaaf ding, nog niet eerder gezien hier in de buurt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zondagmiddag 9-10 in Stadskanaal (Gr). Een zilvergrijze Golf 1 (GTI ??) met kleine witte achterlichten, en volgens mij BBS RM's eronder waarvan het hart goudkleurig is. Hij had blauwe kentekenplaten !!!
Ik weet bijna zeker dat het iemand van hier is, want ik heb deze auto vaker gezien. Alleen weet ik zo niet van wie. Zeg het maar dus................. Hij was bij m'n buurjongen om een setje BBS RS'en te kopen !!!!!!! Grtz.................. LRR
|
||||
|
||||
![]() Dinsdag 11-10 rond 15:30 op de randweg Haarlem; rode Golf Ralley.
- '03 Seat Ibiza 1.9 TDI '83 Polo Classic '85 Polo Coupe Member of; # VW Polo Club Holland # Polo 86c Register # TDI Site Last edited by Dieselinside : 11-10-2005 at 18:44. |
|
||||
|
||||
![]() gisteren bij de vw dealer in delft.....
zilvergrijze jetta met golf front erin..... bleek het II RS II van hier van het forum te zijn..... :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou kunnen...dakrekje herriner ik me niet iig. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die Passat ken ik. Man komt weleens spullen halen op mijn werk. Ligt een opgevoerde 2.0 uit een Golf 3 in. Man rijd er best vaak mee. Heeft ook nog een Audi Coupe, een Abarth en volgens mij vergeet ik er nog eentje.
|
||||
|
||||
![]() In Leeuwarden bij het AOC.. een golf 2 gti edition blue met gepolijste nothelle velgen.. stond hoog op de poten en had op zijn kenteken hoogeveen staan..
volgens mij heet ie 16 ventiler op het forum
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 13-10-2005 at 14:48. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk inderdaad dat je dan Arnold z'n waggie hebt gezien : ![]() Foto komt uit z'n eigen topic hier op het forum.
|
||||
|
||||
![]() jup de 71-js-zl
ooh arnold.. die had vroeger toch een fire en ice..
|
||||
|
||||
![]() Klopt
|
||||
|
||||
![]() toch blijft het mooi zelfs op orginele hoogte!
|
|
||||
|
||||
![]() 20 minuten geleden gespot op de rietveldenweg in denbosch.
een zilvere polo 6n , extreem laag, doorgetrokken moter kap, geblindeerd, zender turbo eronder. En een Audi busje ter hoogte van de tango....een apart vierkant model met 18.2 kentekenplaten erop....khad het nog nooit gezien iig...kwist ook niet dta audi zich met busjes bezig hield :s |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond om een uur of 22:00 een golf 3 met golf 4 voorkant, kleine golf 4 spiegels, cleaned, cristal lichten achter. Erg dik en erg strak zag ie eruit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is van Michel nu... stond op het paralel weggetje zeker? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Gespot: gisteravond (23:00 uur) op de A2 bij Utrecht; vette, extreem lage kever met liggende koplampen en verbreed staal. Donker van kleur en behoorlijk rap voor een kever.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verdwaald geweest Michiel, was toen alang weer thuis hoor. ![]()