![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem nog wel mee vallen
als het een echte is en ik er een zou willen hebben had ik hem gewoon gekocht (mits de motorische staat en verdere staat goed is ) overspuiten rallye front er in achterlijke spoiler en luchthapper eraf orginele bumper erop en je hebt weer een dikke rallye |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is geen echte Rallye die zijn alleen van 1989 en 1990, aangezien deze frikandel uit 1986 komt is het geen echte ![]() Als je hem om wil bouwen tot een echte rallye moet je wel een aardige zak geld mee nemen, dan kan je beter gelijk een echte halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() IK VIND HET EEN SCHANDE dat er ook nog over gesproken wordt zon polyester boot
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de kans gegrepen eindelijk eens een goede foto te maken (met nummerplaat) van Nr 005 inclusief extreem knappe eigenaar
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kan een omgekatte Rallye zijn die nu gewoon een 86er kenteken heeft. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is toch niet wezen banjeren in de sneeuw he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ehm nee, heeft een andere reden (*kuch* RS4 heeft wat schade *kuch)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal geen echte zijn...de achterplaat klopt niet.De schermen zijn wel de look als een Rallye,maar dan zou de achterplaat ook diezelfde breedte moeten uitsteken (rand onder de achterlichten.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Niet te vergeten dat deze schermen tot op de dag van vandaag nog steeds te verkrijgen zijn in polyester uitvoering.
|
||||
|
||||
![]() Hey hallo,
Ik zal me eigen ff voorstellen: Ik ben Piet Honcoop ben 30jaar en kom uit Nieuw vennep. Na jaren 16kleps golfjes te heben gereden kon ik deze golf kopen. Het was ook een droom van me omdat me hobby de rallysport is en ik deze auto vroeger in het duits rally kampioenschap heb zien rijden. Deze golf is nummer 30 op de lijst en heb ik 3jaar geleden overgenomen van Marten Riewald. Deze golf is helemaal in orginele staat op de velgen na dan en ga er niks meer aan doen dan alleen onderhouden en met mooi weer erin rijden als hij het doet wat nu niet het geval is. ![]() ![]() Grtjs Piet Honcoop Last edited by VeeDubber : 21-12-2009 at 18:30. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Piet!
Erg mooi exemplaar! Ik heb even de vrijheid genomen om de links in je topic om te zetten in afbeeldingen, kijkt wat makkelijker. Wat zijn de problemen met de Rallye??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dank je wel voor de foto's. Ben niet zo handig met computers dus daarom deed ik het zo. Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een foto van de voorkant van de auto.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeer nette rallye, zo te zien een keer overgespoten aangezien de lijsten en de steenslag stickers er niet meer op zitten. Mooi dat mensen zijn die 'm in originele staat willen houden, veel beter dan al die poespas op zo'n auto, dat is gewoon zonde.
Hou hem in ere.. Grt Nuël.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dank je wel. Ja klopt hij is bij de vorige eigenaar helemaal overgespoten. En met die velgen wil ik toch het rallye gevoel houden bij de golf. Maar ik vindt andere velgen zoals bbs of rh zw1(die heb ik ook gehad) ook mooi staan. Maar ik vindt dit persoonlijk het mooist staan, misschien komt het door mijn hobby. Grtjs Piet |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Rallye golf met origineel 16v-G60 ![]() ![]() 12 stuk worden bij VW motorsport gebouwd met een 8v of 16V G60 (@2min32) Zoals hij het verteld in het filmpje is die daar staat origineel. (op wielen na) Last edited by Domi : 28-12-2009 at 09:43. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nooit geweten.
|
|||
|
|||
![]() Idd. meende altijd dat de MK2 limited de enige was met origineel 16V-G60 210pk.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
corrado toch ook een paar van toch 16v g60 geel.