![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij hetzelfde kachelmotor probleem.
![]() alleen een nieuw weerstandje erin gedaan, nu heb ik stand 2 en 3. witte blokje met 4 polen zag er wel wat bruin uit op 1 pool, mss stand 1 toch afgefikt van binnen ergens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie het... ik had er vandaag nog geen tijd voor gehad, ga morgen de kachelmotor ophalen bij m'n stallingplaats. Vervelend dat het zo vroeg donker wordt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even een foto gemaakt.
Dus dat blokje heb ik nodig? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het metalen plaatje (met daarop nummer 28249) kan er helemaal af, dacht ik te herrinneren... Daarachter zit wat elektronische shit. (o.a. de weerstand)
Het blokje waar je de stekker op doet (4-polig) zit hier gewoon aan vast. Succes, knutselaar(es)...!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ga zaterdag Lenso BSX velgen ophalen
![]() Voor de zomer,nog nieuwe bandjes eromheen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waarom nou weer Lenso..... ![]() hier staat een supermooi BBS Setje op het forum!! tis dat ik al 2 setjes heb,maar had het graag voor deze centen opgehaald, ![]() wel snel reageren Maddie,want dit zal niet lang te koop staan schat ik zo in... ![]() Kijk zelf maar ff ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...nou ik vind het niet echt bijzonder, Guido; laat Mariëlle het lekker zelf bepalen/uitzoeken! Lenso BSX met het zwarte hart vind ik trouwens best wel netjes! Niet iedereen hoeft persé origineel BBS-sen of heeft er een abnormaal bedrag ![]() Volgens mij heeft Maddie zelfs minder dan €400 betaald..., of toch meer, Madison? Show us pictures!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Niet bijzonder... ![]() niet iedereen heeft dezelfde smaak nee,(jij hield ook van een rolkooi,en een jettafront,terwijl ook niet iedereen dat mooi vond ) ![]() Maar natuurlijk moet Mariëlle dit zelf bepalen René. ![]() Het is puur even ''een tip''.maar René moet hier weer even op reageren... ![]() BBS RM voor dit bedrag is gewoon echt een mooi prijsje!! Lenso is en blijft immitatie,..........dat moet ook iedereen lekker zelf weten ![]() En ja het klopt heel veel forummers/vw liefhebbers hebben bbs onder hun auto ja.........misschien omdat het gewoon kwaliteit is,en ze hun waarde houden ![]() ![]() ![]() sorry voor de offtopic Mariëlle ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lenso's zijn simpelweg een slap aftreksel van echte BBS velgen, ze lijken er wel op, maar als je een beetje verstand er van hebt zie je meteen dat het imitatie is.
René, ik vind 400,-- niet eens zo'n gekke prijs en al helemaal geen ''abnormaal'' bedrag voor een set bbs RM. Daarbij zijn echte bbs wielen meer waardevast dan lenso wielen. En Mariëlle, koop wat jij mooi vind zou ik zeggen.. al raad ik je de bbs-en aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks voor deze mooie verduidelijking Jan Jelle ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() €400 is idd niet abnormaal, dat is zelfs een goede prijs!
Ik bedoel meer de prijzen die doorgaans worden gevraagd voor BBS: 1000 euro of meer is 'normaal'... En BBS-sen zijn idd ook waardevast, maar ik koop zelf geen velgen met de gedachte ze ooit weer weg te doen... Ik vind BBS gewoon niets bijzonders; niet supermooi, ook niet lelijk, da's een kwestie van smaak. Ik heb tenminste een eigen smaak; ik doe mijn eigen ding, mensen die op BBS-sen rondrijden, omdat toevallig 'iedereen' dat op een meeting doet, hebben geen EIGEN smaak... (Als dat voor jou, als lezer van dit topic niet geldt, heb ik niks gezegd) Dus Maddie: gewoon kopen wat jij MOOI vindt! (wat voor merk, type, maat, etc. dat ook is!) BACK ON-TOPIC!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
300 Euro nieuw in doos ![]() Echte BBSen hoeft van mij niet,ik vindt de Lenso's ook mooi,de prijs ook trouwens. De meeste weggebruikers zouden nieteens het verschil zien ![]() Mij gaat het meer om de "look" Als ik hard genoeg rij is er geen verschil meer met BBS ![]() ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 24-11-2010 at 22:43. |
|
||||
|
||||
![]() wat foto's opgezocht
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() die 300,-- is zonder banden, reken voor de banden met omleggen ook nog 250,00 dan zit je op 550,00. als je de bbsen koopt betaal je 400 en 2 nieuwe banden inclusief omleggen betaal je 125,-- is 525,--.
om het geld hoef je t dus niet te laten... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
€300 nieuw in doos,....maar wel zonder bandjes,..... ![]() Ik dacht je hierbij even een leuke tip te geven,en MET bandjes was je in dit geval €100 meer kwijt geweest,en MET bandjes ![]() Lekker je eigen ding doen Mariëlle. ![]() maar het verschil tussen Lenso en BBS zie je echt wel!! daar hoef je geen ''gemidelde weggebruiker'' voor te zijn hoor, ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jij hebt idd een eigen smaak René,net als ik ![]() en ik lees dit topic ook,en ja kom ook op meetings (heb jou op die meetings helaas gemist ![]() maar heb WEL een eigen smaak!! daarom heb ik ook 5 setjes BBS velgen liggen,waarvan nu 2 setjes gemonteerd onder mijn VW's,en 3 hier in opslag bij mij in het hok! ![]() ![]() (voel me niet aangesproken verder hoor ![]() ontopic again: Ik ben benieuwd hoe jou nieuwe velgjes staks staan Mariëlle! wat ik alleen wel vreemd vind is dat je in deze periode van het jaar nieuwe velgen onder je F&I zet,of ga je ze volgend voorjaar pas monteren? |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga ze idd volgend jaar pas monteren.
Ik rijdt nu op winterbanden. Ik heb de ruimte om de nieuwe velgen netjes op te slaan voor de winter,dus geen probleem. Ik wil er graag wat plattere bandjes omheen. Welke maat kan ik dan het beste nemen? Velgen zijn 15 inch. Ook ga ik volgend jaar ff kijken wat ik met de Estorils ga doen...
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 25-11-2010 at 00:23. |
|
||||
|
||||
![]() Wie is er goed in photoshoppen?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je toch voor Lenso gaat,kan er ook wel 'pangpang' rubber omheen ![]() dan kom je uit op 165-45-15.maar dat is wel heel erg plat hoor...? ik heb ze zelf nog onder mijn originele Estorils zitten,maar is erg plat, + dat ik ze gelijk na de aankoop er af heb gehaald omdat de binnenkant al behoorlijk tot aan het canvas afgesleten was ![]() (en als je de Fire&Ice nog ff wilt houden,en geen klapband wil hebben....?zou IK het persoonlijk niet doen) Ik zou als ik jou was gewoon voor 195-45-15 gaan,in een iets betere kwaliteit als nangkang/pangpang. iets van Kumho ofzo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan houdt ik het bij 195-45-15"
![]() Dat die banden zo afgesleten waren komt door slechte sporing neem ik aan.