![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahaha ![]() Dat is de inruiler en ja met cupdifuser ![]() en ja de combo als ik daar een foto van maak ben ik bang dat ie uitelkaar valt |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toch gedaan ?
De velgen zwart gelakt ![]() Je krijgt het toch weer iedere keer voor mekaar om met "redelijk kleine" aanpassingen er een bom van een auto van te maken ![]() Gr.Roger
|
||||
|
||||
![]() Zo het nieuwe project is binnen
![]() En het mooiste over een paar maanden belastingvrij ![]() hier wat sfeerfotos ![]() ![]() ![]() de rest volgt eerst grote poetsbeurt en misschien de wielranden eraf en goed verlagen.................................. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes
![]() Ben benieuwd wat je hiervan gaat maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja heb wel wat in mijn hoofd hoe en wat hij is al stickervrij en he schroefsetje is ook al geland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top kleur!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo inmiddels schroefset geplaatst morgen fotos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo paar kleine updates , schroefset geplaatst v-maxx, setje staal verbreed in hoogglanszwart gepoedercoat 15 inch 7,5 en 8,5 x15 met 185-45 en 165-50 nankangs, de originele dopjes in de velgen , op de spatborden logotjes cl verbangen voor vw wappen, diesel plaatje in de gril, eens goed gepoetst en van binnen helemaal gereinigd, helaas nog niet gepolijst komt nog komende week.
hier de fotos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er alweer goed uit
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat alle oude foto's het niet meer doen!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig, netjes weer !
|
|
||||
|
||||
![]() thanks mensen voor jullie comments !!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Het bloed kruipt weer waar het niet gaan kan.
Ruig ding, Sven. 1.8T verkocht?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee , maar staat niet in de weg , wordt alleen weer een beetje veel,and thanks ben nu bezig de ori usa dunne voor en achterbumper aan het netjes maken |
|
||||
|
||||
![]() Zo effe kleine updat de keienvanger grystyled(had nog al wat steenslag en krassen) grilletje in de keienvanger eens de grote beurt gegeven na bijna 25 jaar ,voren usa bumper gemonteerd en gespoten, achterbumper de originele nieuw gespoten en de nummerplaat op de originele bevestigingspunten gemonteerd, tevens hier en daar nog aanpassingen voor de rijhoogte (lager)en hier de foto's
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf zo, Sven.
Setje bumpers zou me nog wel bevallen op de GTD. ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor ! usa bumper staat hem goed
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks mensen voor de positieve reactie , was nog niet tevreden met het uitlaatgeluid (je moet hem wel een beetje horen dus een andere einddemper oftewel tussendemper ander merk auto en daar een rvs 60mm eindstuk op .
Natuurlijk selfmade. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, persoonlijk zou ik het einde schuin afslijpen zodat het meeloopt met de bumper/carrosserie.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ook al aan gedacht maar kan nog altijd thanks |