![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Volksvaller,
Je hebt hoop ik toch niets overgehouden aan je koprol zondag middag op Spa ![]() Ik wilde net van het parkeerterrein afrijden toen ik je een hele vervelende duikeling zag maken ![]() Heel moot project trouwens ![]() Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Zo dit topic heb ik wel erg lang niet meer gezien. Mooi kleurtje Erwin! Ziet er allemaal erg goed uit zo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker lomp was dat he? ![]() Verzwikte m'n enkel en doorrollen geeft minder schade. Geleerd in mijn commando-tijd........ ![]() Busje gaat lekker! Vooras zit er onder! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat een super mooie bus,
Petje af..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2... Geweldig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
![]() Update: Tank er in: ![]() Vooras er onder! Alles nieuw, nieuw verzinkt of gestraald en gelakt. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was dat nou dan? volksfaller!! haha!! ![]() enne je bus: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bak klaar om er in te gaan:
![]() En omdat die te zwaar is om alleen er in te zetten zonder alles te krassen kwam Arnold (rusty67) ff helpen tillen. Thanks gozer! ![]() ![]() Op z'n plek met verstelbare veerplaten: ![]() Deurrubbers zijn blijkbaar erg grappig ![]() ![]() Gemonteerd: ![]() Kan er net niet bij: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hell yeah....!!!
|
||||
|
||||
![]() Super dikke bus wordt dit!
|
|
||||
|
||||
![]() happen naar peijnenburg... die pin-up er net naast ook..
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Update!!
Berg blauw spul: ![]() ![]() Beestje begint steeds meer vorm te krijgen! Laaddeurtjes zitten er in: ![]() Met NOS deurgreep: ![]() Bling!: ![]() Voordeur zit er in uiteraard ook met NOS greep :-D ![]() Raamframes zijn opgebouwd. Een tochtruitje zit inmiddels ook al in het frame. ![]() Stuurkolom op z'n plek: ![]() Kontje: ![]() Zwaailicht komt niet terug maar ik vond het wel leuk om de schakelaar weer te plaatsen: ![]() Kortom lekker bezig! |
|
||||
|
||||
![]() erg mooi hoor.. maar vooral ook coole foto's!!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat ziet dat er toch heerlijk uit zo, word echt een mooie bus
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een heerlijke topic,respect voor je werk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt allemaal!
'T is echt super gaaf om zo'n auto als nieuw op te bouwen. Soms ook wel vreemd om b.v. een NOS greep die ik al zeker 6 jaar heb liggen er eindelijk eens op te kunnen schroeven ![]() |