![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reactie's !!
ze zijn vandaag aan de deur geweest met mijn bandjes maarja ik was er niet ![]() ik de koeriersdienst gebeld en nu komen ze ze morgen brengen ! dus als het goed is gaan de wieltjes en de schroefset er zaterdag onder !! uiteraard komen er dan weer foto's ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig, benieuwd naar je foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo die velgies zijn weer mooi afgedraaid....knappen onwijs op zo...
(hoe is t met mn ouwe OZ wieltjes? begreep dat ze niet helemaal paste?) |
|
|||
|
|||
![]() de OZ'tje passen er idd niet onder en komen nu (tzt) onder je jetta van johs 3.0 vr6 !
foto's komen denk/hoop ik morgen avond ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Erg gave velgen
![]() ![]() Schroefsset zal hem goed doen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo tijd voor wat foto's !!
deze foto is gemaakt met de H&R set: ![]() en deze met de supersport set ![]() ![]() heb nu nog 2 cm schroefdraad over maar zit met het volgende probleem !! mijn aandrijfas loopt aan tegen mijn chasis ![]() even een fototje voor de duidelijkheid ![]() ![]() nu zit er een dikke aandrijfas op en ben ik benieuwt of die uitwisselbaar is met een dunne ? WIE KAN MIJ EEN ANTWOORD GEVEN !? b.v.d. gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 15-06-2007 at 21:32. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb onder de jetta ook een supersport schroefset en ook nog 2 cm over net als bij jou.
maar......mijn assen lopen niet aan is een 1.3 johan |
|
|||
|
|||
![]() dan denk ik dat er op een 1.3 dunne aandrijfassen zitten ??
is er iemand die dat kan bevestigen ?? en is het mogelijk bij mijn 1.5jb (automaat) zo'n as te monteren ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de mijne is ook een 1500 aut maar ik heb geen last van de aandrijfassen
|
|||
|
|||
![]() hoeveel is jou sletta verlaagd ?
heb nu nog 2 cm schroefdraad over en wil die eigenlijk wel gebruiken ![]() wil je voor mij is kijken/meten hoe dik (diameter) jou aandrijfas is !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb nog 2cm schroefdraad over maar ik zet hem niet lager want ik raak met de middendemper/katalysator al de grond nu. ik zal vanmiddag eens meten martijn ![]()
|
|||
|
|||
![]() nadat ik vanmorgen de achterste schroefpoten had gemonteerd is een stukje gaan rijden !
hij stond op 2 cm draad over maar dat was te laag ![]() de aandrijfas liep konstant aan dus er moet echt een dunnere op !! dus heb hem nu op 3 cm draad over staan en dat rijd goed ! de schroefset bevalt goed al is hij minder stug dan ik verwacht had !? zodra de banden om de velgen zitten maak ik weer foto's hij is nu maar 1 cm gezakt ![]() hoop dat ik dan ook een andere aandrijfas heb zodat ik wel lager kan !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() je hoeft geen andere aandrijfas te monteren...maar je moet hem meer ruimte geven....d.v.z. de uitsparing waar hij tegenaan loopt groter maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb eff gemeten voor je martijn, mijn aandrijfas aan de linkerkant is 3cm in doorsnee.
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor het meten maar bedoel je links als je voor de auto staat of links als je in de auto zit ?
ik bedoel de lange aandrijfas aan de bijrijders kant ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ik heb de bestuurderskant gemeten ![]()
|
|||
|
|||
![]() haha dat dacht ik al
![]() zou je de andere kant ook op willen meten ? gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() wie wil er is voor mij meten ??
heb trouwens nog een probleempje met je golf ! toen ik naar retro ging was de motor halverwegen ECHT goed warm toen we even een pauze inlaste ! toen ik weer verder wilde starte de golf niet ? wel tikken (startmotor?) maar verder niks ? startkabels er op en gelijk starten ? (terugweg van retro naar huis precies het zelfde probleem) als je de motor gewoon laat afkoelen start hij wel gewoon ? iemand een idee wat dit kan wezen ?? als ik een gewoon stuk rij start hij wel(motor nog niet echt goed warm zeg maar?) gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() kijk voor die startprobleem vraag eens even hier.
|
||||
|
||||
![]() ga maar vast kijken voor een nieuwe startmotor, en ik zal nog eff voor je meten, was gister de hele dag op stap(budel) dus heb ik geen tijd gehad.
edit heb eff gemeten 4cm enne.... bij mij loopt ie ook aan alleen niet gemerkt tot nu toe ![]()
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 18-06-2007 at 18:05. |