![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er goed uit Lieuwe !!!
De mijne is als alles goed gaat volgend weekend voorzien van een nieuwe laag rooie verf !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit kerel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg, je echte motor opbouwen en die erin ploffen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Motor zit weer op de goeie locatie ![]() ![]() Remmerij ook mooi in de verf gezet (ook alle remleidingen). Benzineleidingen liggen ook onder de auto. Nu nog 1000 en 1 dingen netjes maken en monteren en dan heb ik weer een redelijk complete auto. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig kerel!
Hoe staat het met je Compo's? |
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer fris en fruitig uit lieuwe!
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit lieuwe !!
|
||||
|
||||
![]() Weer erg netjes Lieuwe !
Goed bezig man, wel hem toch echt een keer irl gaan bewonderen, wanneer verwacht je hem zo ongeveer klaar te hebben? Vast en zeker wel aanwezig @ MK1 meet, misschien daar wel ff kijkje nemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor de reacties mensen
![]() Auto zal over een paar maand wel "klaar" zijn (klaar is die eigenlijk nooit ![]() Op de MK1 meeting in Assen moet de auto er iig goed bij staan. Quote:
Zijn al binnen en banden ook. Staan wel foto`s @ Compomotive topic in wielen/banden gedeelte. Binnenkort maar eens de banden erom laten draaien en als de auto rijdbaar is gaan ze eronder ![]() Last edited by Lieuwe : 12-06-2007 at 17:03. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ziet er lekker strak uit Lieuwe!! mooi man! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Lieuwe! Maare BBS for life, heb je ze nog dan?
Mooi gespoten hoor! Maare, onderste stuk niet meer in de tectiel/anti-steenslag gezet? En bevalt je baan een beetje dan? Wat moet je de hele dag doen? |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit Lieuwe
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Superrr lieuwe!!
Dus binnenkort het unieke grilletje er maar in dat je van mij hebt. |
|
||||
|
||||
![]() @Domi .. Grill moet eerst maar eens een opknapbeurt hebben ouwe bumperklever (gezien de steenslag op de rode bies
![]() Zit nog een beetje te twijfelen over de kleur van mijn inlaat+kleppendeksel. Zonet even het spul erop gezet zoals het was. Zilver staat ook wel goed moet ik zeggen. Zwart/antractiet wordt wel een beetje saai denk ik. Wat zeggen jullie ervan ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Damm ziet er heel goed uit !!!
|
||||
|
||||
![]() Zwart -antraciet ! Úber motorsport ook!
|
||||
|
||||
![]() Mooie motorruimte, heel erg netjes
![]() |