![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank je,die heb ik idd bij claus von essen gekocht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar moet ik ook maar eens gaan shoppen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer wat spulletjes gespoten ,spuiten is altijd zo gedaan maar het voor bereidend werk
![]() Vandaag grijs/aluminium kleur gehaald zou je denken dat je een effen kleur krijgt ![]() Maar goed het is niet anders met zwart heb ik zo'n zelfde gezeur mee gehad. Koop 0,5L mat zwart moest natuurlijk ook blank hebben wat denk bling bling blank. Zodat alles u bling zwart is ipv mat zwart ![]() Maar goed ik had nog de 90A dynamo liggen deze was alleen niet zo mooi meer. Dus hij moest gespoten worden en om dat de andere spulletjes die al zilver waren dan een andere kleur zouden krijgen,waren trouwens ook met de knikkerbus gedaan heb ik deze spullen ook maar gespoten. Dynamo Ontsteking Waterpomp Oliefilterhouder
|
||||
|
||||
![]() Maar als je die spuitbussen van Rust-Oleum goed gebruikt is het wel de beste spuitbuslak die er is
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Wat zit er nou op die spuitbus?
|
||||
|
||||
![]() Een dynamo poelie
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Haha ik snap hem al
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt om je eerlijk te zeggen gebruik ik deze altijd om te gronden. En daar na kan ik zonder problemen met de 2K lak er over heen. Spuitbus is idd een hulp middel had al alle potten en pannen al een keer gebruikt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dynamo is goed gelukt zou ik zo zeggen
![]() Morgen alles weer monteren en dan ben ik klaar voor het bezoek op 28-3 met Pim om het inlaatspruitstuk te passen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze is voor mij het mooist om te volgen! Prachtig werk lever je!
|
|
||||
|
||||
![]() Ondanks de koorts die me te pakken heeft gekregen
![]() ![]() Vandaag de verwarming weer in de auto terug geplaatst. Deze ook verder in de motor ruimte aangesloten met de bestaande ABA koelwater pijp. Een andere maken is hopeloos mislukt en daar hebben we genoegen mee genomen ![]() De Mocal oliekoeler heeft ook zijn definitieve plek gekregen onder de slotplaat. Km teller kabel zit er weer op ,90A dynamo ,waterpomp en de oliefilterhouder zitten er weer op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben niet jaloers,
Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Ik ben niet jaloers, Mooi hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En moet je na gaan dat ik hem eigenlijk lofotengroen wou maken. Tot dat ik 3 weken voor de spuit afspraak, bij Branko zijn andere swallowtail zag in Miami Blue. En toen heb ik dus ook besloten om hem die kleur te maken ![]() Quote:
Niet nodig hoor meeste dingen heb ik toch vaak aan jullie te danken en dan ben ik toch weer jaloers op jullie kennis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar je had het ook van een afstand in elkaar kunnen pleuren, dat doe je dan weer niet...en dat maakt em zo netjes
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de hele dag de wiellagerhuis geborsteld en geschuurd
![]() Let niet op alle bouten maar ik wou de wielbouten en de bevestigings bouten voor de Girling 60 klauwen vrij houden van verf ![]() het staat nu in de grond verf en lak morgen kunnen ze samen met de start motor en de draag armen van blank worden voor zien ![]() O ja de dop van me remreiniger die ik gebruikt heb om ze schoon te maken Past precies om de nieuwe wiellager zo dat deze ook lak vrij is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk hoor!
Maar ik zou daar waar de remschijf straks op je flens komt te zitten, vrijhouden van verf. De remschijf moet direct tegen het metaal komen te zitten. Waarom, zul je je afvragen? Als je verfdikte niet overal precies hetzelfde is, krijg je straks problemen met het recht blijven van je schijven. Als er roest zou zitten idem dito. Dit is een veel voorkomende oorzaak van kromme remschijven, zelfs als ze nog vrij nieuw zijn. Als ik nieuwe schijven plaats, borstel ik met de machine de flens waar de schijf tegenaan komt te zitten helemaal schoon en doe er een miniem laagje olie op (geen vet, nooit doen!). Dan blijft het redelijk roestvrij en je flensvlak is helemaal schoon en recht. Als je vet zou gebruiken heb je hetzelfde probleem als met verf, als je de hoeveelheid niet perfect aanbrengt, is het ongelijk. 't Is maar een tip ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee toch !!! dat wis ik niet
![]() Poeh dat wordt nog een werk om dit netjes weg te halen zonder de boel te beschadigen. Plannings ![]() Dinsdag ouder avond Woensdag avond verplicht met het meisje naar de stad ![]() Maar bedankt voor de tip ![]()
|
||||
|
||||
![]() HEY ,,
zeer netjes werk petje aff succes met de opbouw , vrgr gooi, |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt er beter nu achter komen als straks je nieuwe remschijven weer vernieuwen, ik kan het helaas niet leuker voor je maken nu, maar ik weet zeker dat je er weer overheen komt ![]()