![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
x2 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooiso, wil jou wagen ook wel ff tjekken. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die ken je vast wel heeft al verschillende keren in bladen gestaan vw scene gti club holland enz ken je vast wel.....
|
|
|||
|
|||
![]() ik zal niet zo vroeg zijn kom van wat verder, heb toevallig net nog even een rondje gereden even ontstressen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We horen je vast wel aankomen denk ik Patrick ![]() zie/spreek je zondag ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is het iets uit hallum? Idd een monster!!
|
||||
|
||||
![]() ja dat denk ik ook mooie wagen als je die van hugo bedoeld.
ook leuk voor op de linker baan. |
|
||||
|
||||
![]() Tot nu heb ik geen enkele meeting gemist van VAG fryslân en dan zal dit de eerste VAG fryslân meet zijn die ik ga moeten overslaan....
Jammer want het is alweer de 5de editie ![]() Nadat we afgelopen week in Fryslân op vakantie geweest zijn, heb ik voor verandering, na het thuiskomen, mijn andere voet gebroken... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dus ik hoop er de editie van 2012 weer present te zijn (Nu mogen de Dokters mij eens goed binnenstebuiten keren !!!)
|
|||
|
|||
![]() huh hoe kun je nou een voet breken? als je dat zo vaak overkomt misschien een paar veiligheidsschoenen aanschaffen
|
|
|||
|
|||
![]() Al weer z'n domme opmerking van meneer motorsport........
Sterkte Dimi . Ik ga dit jaar ook niet reden denk ik . Of het word laat in de middag Dat is nog af wachten Last edited by Alberto : 21-06-2011 at 12:41. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ons wel een beetje tegen vallen als jij niet zou komen ![]() Toch een mooie thuis wedstrijd??? ![]()
|
|||
|
|||
![]() het weer is iig GOED!!!!
![]() en mijn telefoon tot nog toe vaak gelijk gehad ![]() Last edited by HannoverEdition : 21-06-2011 at 15:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had mijn veiligheidsschoenen aan ![]() ![]() Thx Alberto en ik zie jullie in Well ![]()
|
|||
|
|||
![]() Als het goed gaat wel Dimi . Ook dat is nog niet zeker
We zien wel . @ lady jetta .gaat zonder mij ook wel door denk ik mischien rond 14 uur nog ff kijken . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ jettameister! Laat je rijden! Met een gebroken poot hoef je niet hele dagen op bed te liggen toch? Ff een rolstoel regelen en gaan met die hap!
STerkte iig. Ik ga wel ff kijken!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en jij komt met de 6r?
|
||||
|
||||
![]() Ja daarom, wij duwen je wel rond dude.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou nee, lees geen bladen (alhoewel ik steeds vaker vw scene ff tjek in de boekenwinkel) en GTI clubjes boeien mij ook niet zoveel ![]() Tot ziens! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() b-ram ja de 6R is er ook bij en moet nog even schoon.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt die van hugo, maar helemaal weer origineel, dus nu echt een wolf in schaapskleren!! ![]() ik persoonlijk vind dit stukken beter dan hoe hij er eerst voorstond!! ![]() |