![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook van die trucks, maar krijg ze nooit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Voordeel van nachtdienst...
|
||||
|
||||
![]() Nou, ik ben ook net begonnen.
Mijn naam; Eelco Banis. Voeg maar toe als je wilt..! ![]() En als jullie me nou accepteren. Dan meot ikjullie toevoegen in cartown ofzo? Nou, ff verder rommelen.. ![]() Last edited by EelcoB : 20-12-2010 at 10:36. |
|
||||
|
||||
![]() Wordt nu eigenlijkw el vervelend want duurt nu heeeeeeeeel lang voordat je meer kan en coins is al bijna niet eens te krijgen.
Vindt het nu beetje eentonig worden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, dit zijn van die éendagsvliegen. Maar wel een leuke een dag vliegen! |
|
||||
|
||||
![]() Ik speel ook nog steeds
![]()
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
||||
|
||||
![]() Ik speel het ook al niet echt meer, kan mijn garage nog uitbreiden en heb een miljoen ofzo volgens mij maar op moment geen zin meer om er wat mee te doen
Komt misschien nog wel weer Eelco ik heb je geaccepteerd ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Even mijn garage posten
![]() Beetje bij De heer De Pul afgekeken ![]() ![]() ![]() Weet iemand trouwens hoe je in levels kan werken, dus dat je een trappetje naar boven kan bijvoorbeeld. Last edited by Rick_Leusden. : 22-12-2010 at 13:24. |
|
||||
|
||||
![]() Ben de hele dag alleen maar bezig de auto's van Andre te poetsen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, iemand moet het doen...toch? ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb er een aantal toegevoegd..
John van der Wal ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() hoe kunnen al die andere cartown lui de muren en verdiepingen omhoog bouwen dan???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan niet, dat lijkt alleen maar zo. Als je de muren goed achter elkaar plaatst lijkt het net of ze op elkaar staan. Zou je het vanuit een andere hoek kunnen bekijken zou je zien wat ik bedoel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezichtsbedrog ![]()
|
||||
|
||||
![]() IK wil ook een Milk of Tacotruck
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Airless rides Tief ohne air Go low or go home Scraping is the way of life Last edited by vw.golf2.driver : 25-12-2010 at 17:20. |
|
||||
|
||||
![]() pff ben ik de enige of is het bij iedereen zo verrekte langzaam, het race duurt zo lang dat ineens de lichtjes op groen staan en de versnelling al op zijn eind in het rood hangt
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee mag om de een of andere vage reden al een paar dagen niet meer op facebook
![]() |
|
|||
|
|||
![]() cartown trekt heeeeel veel energie van mijn laptop, soms loopt hij zelfs vast..
hier mijn nieuwe garage ![]() |