![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ed, je bak afstellen is een kwestie bak een stukkie speciaal gereedschap gebruiken. Heb zo'n plaatje, alleen is die voor de stangenbak.... sorry
|
|
||||
|
||||
![]() dat plaatje komt toch op je pook? dan lijkt mij dat het niet uitmaakt of het een stangen- of kabelschakeling is, als je de bak eerst in zijn versnelling zet, en dan de pook afstelt..
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er in ieder geval goed uit!!
|
|
||||
|
||||
![]() Het gaat de goede kant op sjaak!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij juist wel, ik kan het mis hebben maar ik meen me te herinneren dat er voor de kabel bak andere waren. Maar misschien werkt het wel gewoon. Het gereedschapsnummer van het plaatje dat ik heb is in elk geval 3104, er is zo snel niks over te vinden. Anders ff naar de dealer Ed, vragen of ze em daar ff voor je stellen. |
|
||||
|
||||
![]() moet ik hem helemaal daar heen duwen zeker...HA
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed aus Edje ! ff nieuw expansievat kopen... kost dan wel 40E en een nieuwe dop 7E maar staat wel zo netjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() want? ga ik dan harder? hij is nog functioneel pik.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je geen speling op je schakelmechanisme hebt kan je hem gewoon in vrij zetten en spanningsloos afstellen. Kan je dan soepel in 3 schakelen dan is ie goed is mij verteld door de dealer, maar dit zijn over het algemeen prutsers dus.........
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hele mooie motor en dan zo'n verkleurd ding onder de kap :p
|
||||
|
||||
![]() Dennis, rennmotoren tragen kein chrom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb er nog wel eentje (zo'n mooie ronde) voor je liggen hoor Ed
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ hoogglans, maakt mij verder niet uit.
@ piet, neuj bedank! En YES, laatste stukkie IC pijp is klaar. Maar waar plaatsen we de luchtmeter nu weer... Maakt het uit dat je van diameter verwisseld? |
|
||||
|
||||
![]() Slangetje van drukmeter naar je inlaatspruitstuk.
|
|
||||
|
||||
![]() ?
|
|
||||
|
||||
![]() bak is ok nu, bedankt Piet!
|
|
||||
|
||||
![]() kabelboom gaat maandag naar Ron21...........
|
|
||||
|
||||
![]() YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, MORGEN NIEUWE WIELEN OPHALEN.....WOEAAAAAAAHHHHHHHHH. Ben benieuwd in welke staat ze zijn.
![]() ![]() Vandaag nieuwe achterklep der op zonder wisser en sproeier, nieuwe achterbumper. Helaas ietsie kleurverschil. Uiteraard is mijn klep beter dan de auto...ahum. Metallic effect is fijner dan de rest van de auto, ook wat grijzer. Uitlaat systeem is nu compleet en gemonteerd. Marco gaat ff slotloos kofferklep lijstje maken...jeuj.... Kan niet op. ![]() ![]() Last edited by Edward : 22-02-2007 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goud aus die hoepels....
Geloof dat marco er ook 1 voor mij zou maken... althans, dat heb ik hem vorig jaar gevraagd in Oostenrijk en toen zei ie dat hem zou maken.
|
||||
|
||||
![]() hoppa!
|