![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, Gewoon nieuwe rubbers gekocht en de oude steunen van de 1.5 JB motor op de 16V motor en bak gezet. Quote:
Vaccuum voor de remmen bedoel je? |
|
|||
|
|||
![]() Idd die van de remmen
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet hoe het precies bij een ABF zit, maar achterop mijn inlaatspruitstuk zit een vacuum aansluiting. heb mijn oude slang van de rembekrachtiger iets verbouwd en erop gezet.
Moet ooit nog eens iets netter, maar het werkt nu wel gewoon goed. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan er gelijk ook wel even een kleine update achteraan plakken
![]() ![]() Verstelbaar nokkenas tandwiel aangeschaft. ![]() Op dit moment nog bezig om een KR/PL uitlaatnokkenas klaar te maken om als inlaat te gebruiken. Zit nog ff met een ongeveer 1,5tand verschil tov het andere merkteken. Kan opgelost worden door een verstelbaar kettingwiel, maar die zijn vrij prijzig zo rond de 150 euro. Dus ff denken nog wat ik ermee ga doen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een paar catchtankjes maken en verkopen
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit. Vooral doorgaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nice
|
|||
|
|||
![]() het zelfde idee maken als je nokkenas tandwiel. geen optie?? met een draaibank kom je heel ver. en dat is vast geen probleem.
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort de kop er weer opzetten. (chronisch tijdgebrek)
Ook nog een paar klepstoters vervangen die niet goed waren en de nokkenassen er weer in. Eens zien wat hij dan doet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als die er nog niet opzit kun je de kop ook nog evt. van zn astma afhalen door hem te flowen, volgens mij heb jij daar de middelen wel voor. Op internet is genoeg info te vinden om het leuk zelf te doen. Scheelt altijd en is een leuk tijdverdrijf.
|
||||
|
||||
![]() he johan , is ie met 2 weken wel klaar voor de sligro
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk ik niet Evert.. ![]() Maar we hebben nog een auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ff diesellen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer een regel wegstrepen van het 'to do' lijstje
![]() gister mn kw schroefsetje gemonteerd. kan nog lager, maar was gister half 11 klaar (moest ook nog een aandrijfas hoes wisselen) dus binnenkort zal ik er nog wat aan gaan draaien ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yep, nog een paar kleine dingen eraan doen en dan mag t mooie weer wel komen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is weer eea gebeurd de laatste tijd..
![]() Kop eraf en de pakking vervangen voor een meerlaags stalen exemplaar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een plaatje van de kop eraf..
Ideaal moet ik zeggen dat het spruitstuk 2delig is. ![]() ![]() |