![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn toch ook nog leuke velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() trouwens nog bedankt voor de bumpers van de week gaan ze naar de spuiter.
|
|||
|
|||
![]() is wel een leuk setje wieltjes !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() leuke wieltjes, is wel racy genoeg denk ik zo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() deze wielen gaan er idd onder komen,iig voorlopig ![]() heb met verschillende mensen gepraat over het feit dat het vermogen zo laat loskomt,ook nog even met poelies gespeelt,maar een drastisch besluit genomen.de kompressor gaat eraf ![]() in de plaats zal een kkk k03 gemonteerd gaan worden,deze kan tot zo'n 200pk en das voor mij meer als zat ![]() ik loop al ellenlang te klooien met die kompressor,ben er nou spuugzat van ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus de titel mag veranderd worden!
![]() Die turbo's zitten toch ook op Vag turboblokken? En over Kirkey, het is een maatstoeltje hé ![]() Ik zou hem persoonlijk niet in een (Daily)raceauto zetten denk ik. Maar voor mijn crossauto iig wel! ik vind ze erg goed zitten! ![]() Maar begrijp je keuze ook wel.. ben benieuwd waar je keus op gaat vallen!
|
||||
|
||||
![]() is idd een vag-turbo,zit op de 20vt's.....
|
|||
|
|||
![]() en de compressor gaat de verkoop in? Als dat zo is pm me dan. Wordt verder wel een dik ding. Gr andy
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die staat al in het verkoop-gedeelte. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen idee om de turbo EN compressor te monteren?
|
|
||||
|
||||
![]() en je drijfstangetjes? die zullen 200pk niet zo leuk vinden denk
![]() Wel een projekt wat ik blijf volgen, altijd interesant zo,n motorbouw. HTN velgen zijn wel ![]() die wielen die je nog hebt zijn ook geen straf toch! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik niet. ![]() ![]() ![]() Is die hele auto nog hard trouwens? Good luck, blijf m volgen..
|
||||
|
||||
![]() thanx guys
![]() @henk;daar is geen ruimte voor ![]() @richard;dat is een gok,maar wie niet waagt wint nooit ![]() @luuk;enige puntje wat ik tot nog toe heb gevonden is de hoek rond het sleepoog,maar het is ook een mirakel als je een golf vind die dat niet heeft ![]()
|
||||
|
||||
![]() Serieuze plannen allemaal!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij ook... Zelfs op de sloop bij de wat nieuwere golfjes zijn ze rot ![]() Foutje van VW denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gerben je zag het Zaterdag. klein beetje roest. is meteen wat aangedaan. niks meer te vinden en is keihard rond het sleepoog!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
top melvin,heb je hem nog niet verkocht?
|
||||
|
||||
![]() vandaag heb ik een splinternieuwe turbo besteld,volgende week binnen denk ik
![]() ga naar alle waarschijnlijkheid morgenmiddag het blok uitbouwen,kan ik dat wegbrengen voor kopbewerking,olie aanvoer en retour en spruitstuk lassen.laat dit gewoon allemaal doen bij VDBWorks,gezien dat jeroen alles bij de hand heeft en ik geen bij elkaar geraapte bende meer wil.moet nog even een beetje plannen,want wil het blok helemaal opnieuw opbouwen en goed uitwegen/balanceren. moet er sowieso de kompressor afschroeven,die komt andy van het weekend ophalen....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig kerel
![]() gr. Martijn