![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag rond 1240 op de IJsselbrug bij Deventer op de A1 richting Hengelo, super T1 legergroen!
Even later bij Knooppunt Azelo nog een witte/creme T1 met regenboog voorkant! Ikke in zwarte golf 3 vr6
|
||||
|
||||
![]() De foto's van mijn gisteren gespotte T1:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanavond rond 20:15 in hartje nijmegen matzwarte golf2 van met gepolijste bbs rm..
rara wie was het :p |
|
||||
|
||||
![]() Zilver/grijze Golf 1 met gepolijste RH? cup wielen, geen verbreders erop, wit/rode achterlichten. Waar, Klokhoek in Leusden tegenover de Volvo garage. Ze was blond met een goed figuur en ging naar de kappersgroothandel
![]() En ja, ik was druk met werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() ongetwijfeld de paarse mk3/4 van een MIVW lid op de betonbaan richting wijk en aalburg om 17:45
zeer strakke auto deze dus: ![]() Last edited by ForumFreak : 12-09-2005 at 17:26. |
|
||||
|
||||
![]() Gespot 2 stoere jongens indeze erug lage golf 2 op de rotonde in raamsdonk bij de snelweg was zaterdag middag tussen 14:00 uur en 14:30
![]() ik zat in een zilvergrijze bmw 316ti |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() zaterdag de 17 de 2 kevers en een spijl voorop ( iets bruinachtigs / mokka )
op de A73 thv cuijk richting nijmegen om 15:00 |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren op de A20 richting Rotterdam/Hoek van Holland rond een uurtje of 22:30 zag ik een groene oude passat, "used look"
![]() ![]() Helaas geen fototoestel bij me ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Hee Jens, waar gingen we toen heen? Word ik een keer gespot, zie ik het pas veel te laat..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn ma zei een lasapparaat kijken..:p |
|
||||
|
||||
![]() vandaag in limmen (ff naast alkmaar) een paarse vr6 gespot
16" vulcano velgen..niet helemaal mijn smaak... maar wel een "echte" 6 cilinder op rdw iemant van hier? Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 19 E Kleur(en) Paars Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Bouwjaar 1987 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jeee, lees in nu pas! kan goed zijn dat ik dat was, rij elke dag langs het kanaal, werk in spankeren |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow ja! Voor de toekomstige luchtkoelers :biggrin: .... Helaas nog niks gevonden.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() uurtje terug ongeveer, een blauwe type1 met kenteken: JP-PH-58 op de a50 richting arnhem, ging daarna de a1 op richting apeldoorn-zuid
iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() afgelopen Zaterdagochtend om half 9 op de zuiderring in tilburg op het kruispunt vlakbij de gamma kwam ik op de tegengestelde richting een T2 helemaal uitgevoerd als brandweerbus.
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een T2 bus gespot op de Napolionweg tussen Maastricht en Venlo. Mintgroene bovenkant, witte onderkant en lekker laag. Volksaddiction?
|