![]() |
|
|||
|
|||
![]() vroeg ik me laatst ook al af toe ik je zag rijden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
(Gelukkig) nog niet! Klop, kop, klop... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() *kuch*wielen*kuch*
|
||||
|
||||
![]() Ja ben ik nu ook wel eens benieuwd naar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die zijn zover nog niet
![]() ps., waar blijft jouw projecttopic Gerard? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog lang nog niet nog lang nog ![]() Nee wordt pas na de winter dat ik ermee bezig ga eerst de pekeltijd gehad hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moooi, dan heb ik nog wel ff tijd voor wat zomerfoto's!
![]() Afgelopen zomer dus met de diesel op vakantie geweest naar Hongarije en Kroatië, beide landen zijn we een week geweest. En dus een aardig rondje europa gemaakt! Dik 4000km gemaakt en fantastische trip gehad. Heenreis zijn we via Oost-Duitsland gegaan en ff koffie gedaan in Wolfsburg ![]() Na een ovenachting in Praag door naar Hongarije, Balatonmeer om daar eerst een week te vertoeven. Vanuit daar verschillende tripjes gemaakt: rondje Balaton, dag naar Budapest en natuurlijk enkele thermaalbaden bezocht! ![]() Gespot, Vento-coupe! Mooi model zo ![]() ![]() Huis: ![]() Vooraan in de parkeergarage in Budapest ![]() ![]() Op doorreis naar Kroatië spotte ik deze US Jetta GLi! Dat leverde simpathie op en samen met deze Jetta een heel stuk van de reis afgelegd. Bij een tankstation ff een babbeltje gemaakt en bleek dat hij de auto had meegenomen uit de USA. Kwam uit Roemenië en was op weg om vakantie te vieren in Kroatië. ![]() ![]() Vanuit Hongarije was Kroatië wel een aangename verbetering!! Het weer was niet zo super in Hongarije en hier kwamen we in de volle zomer terecht. Supermooie omgeving, super weer en vooral de auto laten staan ![]() Die heeft ook echt de hele week stil gestaan, want de fiets was daar veel geschikter. De laatste dag zijn we er even wat verder opuit getrokken en BoraT weer van stal gehaald. Weer was die dag ook flink omgeslagen dus blij dat we droog konden zitten, tot het moment dat het standaard-probleem van een Golf4/Bora zich voor deed: de raamnokken. Bij het dichtdoen van de bestuurdersruit hoorde ik een knak gevolgd door: ZOEF... daar ging de ruit ![]() ![]() ![]() Vooral nu het elk moment kon gaan plensen en onweren, sjeeez zeg waarom nu! Eerst nog op zoek gegaan naar een dealer maar die wilde er een slaatje uit slaan en moest een hele nieuwe deur-card kopen met alles erop en eraan: € 200,- +, DOEI! Lennart had me daar al voor gewaarschuwd dus de man vriendelijk uitgezwaaid en op naar de bouwmarkt: DUCTAPE! Toen nog even bekeken of we het huisje nog zouden halen of dat instant-repair beter was: het laatste dus. Het rommelde al flink in de lucht en de kleur van de wolken was ook alleszeggend, maar gelukkig verkopen de bouwmarkten daar ook (gammele) carports en die kunnen voor een halfuurtje deurdemontage erg goed dienst doen is gebleken ![]() ![]() ![]() ![]() Na twee weken genieten weer volle bak er tegenaan en terug naar NL, die reis hebben we ook weer verdeeld over twee dagen. In Ingolstadt overnacht en de zondags naar huis gereden, man man wat een pokkeweer toen!! Erg slecht gehad vanaf Frankfurt tot de Nederlandse grens eigenlijk. Ductape heeft zich daarentegen goed gehouden ![]() Slovenië: ![]() Oostenrijkse grens: ![]() En de puinhoop thuis ![]() ![]() ![]() En zo'n rondje levert dan het volgende op ![]() ![]() - Tsjechië - Slowakije (Hongarije was digitaal en Kroatië contant) - Slovenië - Oostenrijk ![]() Samengevat: Supertrip gehad!! Enne... die Recaro's gaan er voorlopig niet meer uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi op tijd gefixt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi tripje... dan wordt oosterijk dit jaar een eitje
![]() die jetta mk3 coupe is dik... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geinig, dat kenteken van die GLI..
|
||||
|
||||
![]() APK weer gehad en geslaagd! Grote beurt gehad en remmen achter nieuw.
Kunnen we er weer ff een tijdje tegen aan ![]() Ook nog ff aan de poets geweest ![]() ![]() Van: ![]() Naar: ![]() Is wel weer opgeknapt ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja viel gewoon op vanmiddag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, dat deed 'm wel goed inderdaad! Dit zijn ook meteen je nieuwe wielen voor dit jaar gerk?
|
||||
|
||||
![]() Die was wel ranzig zeg.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, staat nog op winterbanden/-wielen. Zomerwielen moeten nog opgemaakt worden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
schiet is op man je hebt ze al een eeuwigheid thuis liggen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() En ik ben benieuwd naaaaaaaaaaar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oké, gelukkig maar ![]()