![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neemt men ook een doos met stickers mee? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() uiteraard!
|
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk goed niews....
Zal waarschiijnlijk zo goed het nu lijkt 1e meeting van mij worden na ruim dik 2jaar afwezigheid met de Golf3 20VT!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoizo aanwezig met de nieuwe Caddy ABT 20" |
|
||||
|
||||
![]() Hoe moet het
![]() ![]() we zijn er klaar voor ![]() ![]() klein voor proefje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kom ook met de GTD.... ffkes kijken of dr nog een stel VAG auto's meegaan
![]() groet'n Pieter |
|
||||
|
||||
![]() De auto heeft de sprintdag overleeft, de banden niet.
Heb mijn velgen al gepoetst......nu de rest nog. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb goede herrineringen aan die foto`s van de locatie... gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus jij komt ook met de golf ! Moet Klaas en kornuiten ook maar even mee ,en dan dit jaar MET auto ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die komen ook wytze . . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand die dan uit de Buurt van Sint Jacobiparochie komt? Rijd ik even mee heb namelijk geen idee waar die manege is.. hahahahaha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vorig jaar was er een uitstekende routebeschrijving, en eenmaal in Bergum staat alles aangegeven! |
|
||||
|
||||
![]() Vind het ook ernstig gezellig om met meer mensen te rijden natuurlijk.. Dat geeft een band hahahaha...
|
||||
|
||||
![]() Kom zekers in de corrado nu
![]()
|
||||
|
||||
![]() de aanwezige stands
uitdeuken zonder te spuiten Landman automatriaalen Xtremecarconcept Vw WOB shop . AS Tuning Chipmeister Cultwheels Volksforum KCN club stand Auto glym nederland Jagersma model auto's ![]() net contact mee gehad komt ook ![]() Last edited by bolfvariant : 23-05-2008 at 20:50. |
|
||||
|
||||
![]() @ PoloCoupeGT : ik weet niet waar het ligt misschien kom ik er wel langs hahaha.. moet vanuit limburg komen dus...zal er wel langs schieten..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij komt op de koffie af denk ik ![]() word allemaal prima aan gegeven met bordjes ... voor wie het niet weten ... ![]() LIJN Komende uit richting Leeuwarden N355 LIJN komende uit richting Drachten A31/N31 LIJN komende uit richting Groningen N355 bij de cirkels kan je in Bergum / Burgum bordjes vinden VOOR WIE UIT DE RICHTING MEPPEL A32 KOMEN De A32 bij wolvega is het weg dek slecht bij de afslag Wolvega kan je het beste de linker rijstrook houden tot voor bij de Esso pomp Last edited by Alberto : 23-05-2008 at 21:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
herstel ...wie over de A32 komen ...hebben jullie geen last van marc ![]() |