![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit wordt echt grondig aangepakt. Mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() weet iemand nog een adresje voor nieuwe hemels ?
![]()
|
|||
|
|||
![]() volkswarenhaus heeft nieuwe en leveren wel netjes op tijd.
er staat ook nog een zwarte te koop hier of op marktplaat voor niet teveel. succes met de werken verder echt een dikke einser
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze leveren niet bepaald volgens schema. ik wacht al sinds vorig jaar juni ondanks veelvuldig aandringen op de voorste stootlijst in de chromen voorbumper. nee voor mij geen volkswarenhaus meer. na het internet afgestruind te hebben, kom je ineens een website tegen die originele nieuwe chromen onderdelen verkoopt. ![]() mja, kan het in een later stadium altijd nog vervangen door wat beter spul. net als deze week toen ik 2 chromen klinken van een 74 op de kop heb weten te tikken ![]()
|
|||
|
|||
![]() hele mooie golf1 en veel succes met je project
|
|
||||
|
||||
![]() gisterenavond was de golf compleet gestript, muv van uitlaat, assen, ophanging, velgen en benzinetank e.d.
nu alleen nog een beetje reinigen en laat de spuiter het beestje maar ophalen. zal vanavond zodra ik thuis ben, wat foto's posten. ![]() als het koekblikje opgehaald is, maken we de motor in orde. gisteren packingsset voor een gg-motor besteld, waar in nederland nauwelijks aan te komen is. de carburateur is ook niet meer zo fris, ondanks we de packingen enz. vervangen hebben. misschien webers ipv carburateur of een nieuwe zoeken, wat weer een uitdaging is ![]() de wisserarmen en tussenstijl bij de 2 ruiten in de portieren worden bij een bedrijfje verchroomd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Motorfietscarubrateurs erop en flinke kopbewerking met spagetti ![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals beloofd de fotos die ik gisterenavond 13 feb gemaakt heb van het compleet gestripte golfke:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 14-02-2008 at 18:21. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() nieuw stukje uitlaat op de achtergrond tussen de gereedschapkist en de kast. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 14-02-2008 at 18:23. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() woehoew!!
dit ziet er al goed uit allemaal! succes bij de spuiter Richard!! |
|
||||
|
||||
![]() de volgende twee foto's wil ik jullie niet laten ontgaan
![]() mn broer is al een aantal keer in beeld geweest, nu vond het ik gisteren leuk om mezelf erop te zetten met de zelfontspanner functie, zie het resultaat( ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En gaf het een beetje het gevoel dat je aan het rijden was
![]() Je Golf ziet er verder goed uit! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je wel hoor! beetje dubbel op allemaal, maar als je het voor de tweede keer moet laten doen, moet je het goed doen!! nu laat ik gelijk alles spuiten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, vond het wel lol het erop te zetten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goed bezig!! ja idd, laat nu ook maar alles spuiten. De auto ligt nu toch helemaal uit elkaar..!! groeten!! |
|
||||
|
||||
![]() nog even wat in een lowerpose:
![]() ^^mooi werk van de spuiter hé, rode primer op de binnenkant van de achterklep dat ook gespoten had moeten worden ![]() ![]() ![]() ![]() nog even wat in een higherpose: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nu kan hij eveneens niet met de rode primer verspuiten, wat hij tijdens het vorige spuitklusje wel gedaan heeft. en als hij plaatdelen alleen had moeten overspuiten, had hij nog moeten uitspuiten. nu kan hij alles schuren en spuiten, is voor m makkelijker denk ik, en ik heb er meer baad bij. mja, straks zit hij goed in de lak en kan hij nog jarenlang met mooi weer er tegen aan ![]() misschien is het koekblikje bij de eerst volgende volksforum meeting, nadat hij klaar is vertegenwoordigd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb verdomt veel geluk gehad met de auto, realiseer ik mij nu.
Gisteren is een autoschadeherstelbedrijf in Albergen tot de grond toe afgebrand. M´n broer heeft er gisteren voor ****** fotos gemaakt: http://www.******news.net/special/2.../20080215-1.htm De spuiter had een schuur afgehuurd in Albergen, waar hij de auto´s strak maakte (schuren, plamuren en lassen). Hij spoot tot voorheen de auto´s in een in het weekend afgehuurde spuitcabine bij z´n oude werkgever, dat gisteren afgebrand is. Geluk bij een ongeluk zit de spuiter net in Tubbergen in een eigen nieuwe hal. Hij heeft de auto deze week niet opgehaald. Wat als de spuiter z´n nieuwe hal nog niet had, en de auto afgelopen week opgehaald had ? Weg onverzekerde bolide. Maar goed, gelukje ![]()