![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zieke sjit!!!!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zoow heel erg gaaf, ziet er bijzonder gaaf uit helemaal met die 20 inch rims!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd heeeeeeel erug gaaf dit ding zo!
|
||||
|
||||
![]() Gruwelijk...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de brembo remklauwen opgehaald.
Dit zijn de 4 zuiger brembo's voor achter. Ik heb dit set gebruikt kunnen kopen, ![]() Het heeft in iedergeval gemonteerd gezeten, tot hij met 0 km afbrande. ![]() Nu de rest maar weer zien te verkopen. Dit is één beetje te groot om te monteren. ![]() deze donor onderdelen komen van een vw ......................?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Elke keer als ik hem zie denk ik: wat een mooie wagen! Ga zo door man!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Het project blijft gewoon mooi om naar te kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Touareg?
|
||||
|
||||
![]() touareg v10
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gebruiken die nou nog de binnenkant van de schijven als handrem???
(had ik inmiddels wel iets anders voor verwacht, maar het zel wel prima werken)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er zijn nu ook speciale klauwen voor de handrem. dat ga ik waarschijnlijk ook maken, op een golf4 r32 zitten geventileerde schijven en dus brede klauwen. deze heb ik 2 weken geleden al gekocht ![]() de handrem moet mechanies zijn, dus ga ik alleen de handrem hiervan gebruiken. de gewone rem word dus de brembo's gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
prachtig project van je... en wat je hierboven zegt wist ik niet dat het kon. wel super. is dat veel werk om ze achter de naven te plaatsen? daar heb ik ook wel behoefte aan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van wie? Voor APK in ieder geval niet. Hier nog wat fototjes die jouw kunnen inspireren..... ![]() ![]() ![]() Wiebrand
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor apk hoeft de handrem niet meer getest te worden, heb ik vernomen ??????? dat zou een nieuwe regel zijn. en de moderne kleur vind ik niet zo geslaagd. ondanks de moderne velgen oogt het naar mijn mening niet. Last edited by ruud's fridolin : 27-08-2006 at 16:44. |
|
||||
|
||||
![]() @ Ruud,
Mischien heb je zelf ook al dit idee gehad,maar waarom ben je nog steeds aan het voorborduren op de originele basis?? je loopt tegen veel problemen aan wat passen betreft en zo stevig is een kever bodem ook weer niet. Waarom bouw je geen eigen chasis???? Ik heb in engeland een keer een caddy 2 gezien die was ook opgebouwd uit buizen,alles wat je dan wil monteren betreft ophanging ed zijn dan allemaal geen probleem meer. Het is maar een wild idee maar je zult daar vast zelf ook wel eens aan gedacht hebben. Ik zou gewoon het nummer er in lassen en klaar. |
|
||||
|
||||
![]() omdat vanuit de orginele basis iets creeren vanuit technisch oogpunt meer heeft.. kijk "iedereen" kan een buizenframe maken maar dat is je er makkelijk vanaf maken. zoals ruud nu bezig is heeft iets speciaals. net zoals de DTM mannen die met een standaard casco een toerwagen moeten maken. en dat trekt mensen ook aan.
just my point of view.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb natuurlijk wel aan een eigen schasis zitten denken.
Maar dan gaan mijn normen nog flink omhoog. Als ik het schasis zelf bouw, zou ik het met een middenmotor willen bouwen. Dit zou dan ook geen 4 cilinder meer zijn, maar mijn voorkeur gaat dan uit naar een v6 bi turbo. Ook de versnellingsbak zou dan van een v6 kunnen zijn. ![]() Voorlopig houden we het maar zo orgineel mogelijk ![]() De touareg achteras is al weer verkocht, dus heb ik nu overgehouden voor €75,00 mooi 2 aluminium brembo 4 zuiger klauwen, 2 schijven, 2 abs sensors, 2 hoogte sensorens voor xenon Dus je kunt niet zeggen dat ik duur bouw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En hoe kom je er voor redelijk geld aan. Ik zie nog geen touregs op de sloop liggen hierro
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben zelf niet zo zoeker op marktplaats. maar andere mensen hier op het volksforum wel ![]() ik kreeg netjes een mailtje van kas16v dat er op marktplaats, een toeareg as te koop stond voor € 300,00. En daar zouden 4 zuiger klauwen van brembo op zitten. Aangezien die klauwen € 400,00 per stuk zijn, en de blokken 170,00 per set. Heb ik maar gelijk gebeld. Hoe meer mensen je topic lezen en er over na denken, des te makkelijker word het om aan leuke en goedkope dingen te komen. dus mensen ga zo door ![]() gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 08-10-2006 at 21:28. |