![]() |
|
||||
|
||||
![]() Filmpje! :E
Stukje rijden over de dijk vanuit Nijkerk naar Almere. Best hobbelig die weg (zoals wel te zien is in het filmpje) :mrgreen: :LOL: In de 1e en 2e versnelling deed ik het nog beetje rustig aan, maar zodra ik in zn 3 zat ging het plankgas. Vanaf die inhaalactie reed ik zo'n 150 :mrgreen: Toch wel erg leuk dat geluid 8) En de auto wil aardig, zeker voor een 1.3 ![]() In het filmpje lijkt het minder hard dan in het echt moet ik zeggen.. ![]() Pieter
|
||||
|
||||
![]() Ik word wel een beetje zenuwachtig van je filmpje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahah, zeker leuk weggetje, hebben we half jaartje geleden ook gereden, toen reed mn pa :P
|
||||
|
||||
![]() Zoo, de lambda zit weer teruggeplaatst (Nico was vandaag even langs, had sleuteltje 22 meegenomen
![]() En daarna ook nog even gekeken voor de radio op contact aansluiten, geschakelde plus dus, dat is nu ook gelukt... Nu zal het even wennen worden dat ik niet telkens bij een ritje de accuklem los en vast moet koppelen :LOL: 't Is een leuk radiotje, combinatie met speakers valt me niks tegen momenteel, maar ik hoop alsnog dat een maatje een sub en versterker kan regelen 8) En nog wat dingetjes gekeken en gedaan aan zijn auto, ook leuke bak (Polo 6N geel). Pieter
|
||||
|
||||
![]() Het was erg gezellig en leuk om je golf een keer in het echt te zien het is een leuke wagen en ben vergeten te vragen hoe hij nu loopt met de "oude" lambda zonde er weer op
![]() Jammer dat het met mijn us-lights niet gelukt is ik heb bij mijn eigen topic de vraag gesteld en krijg ik geen reactie dan zet ik hem wel bij problemen of op het Polo forum kan ook. Mooi dat het gelukt is met de radio om hem over het contact te zetten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje
![]() Met oude lambda liep die opzich aardig, maar leek meer te verbruiken. En bij lage toeren stotterde de motor wat... Is nu weer over hoop ik!
|
||||
|
||||
![]() Nou dat zou mooi zijn ik heb de vraag ook even op het Polo forum gesteld maar zo te lezen gebruiken ze allemaal zo n module???
Wat is het volgende wat je gaat doen de andere spatborden?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zou heel goed kunnen.
Pfoe.. Subje hoop ik, of deukjes aanpakken, zoiets.. Maar begin dichterbij mijn examens te komen, dus auto gaat wat minder belangrijk worden... Maar over krap 2 maanden vakantie! ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een subje liggen, mag voor een prikkie weg, ik heb zelf liever wat bergruimte in me kofferbak :P
Lambda wel ff schoongemaakt voor je hem terug hebt gemonteerd? Kan soms best wel schelen.
|
||||
|
||||
![]() Dat hebben we eerlijk gezegd niet gedaan mag hij zag er wel netjes uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() @The_Maxx: Ook versterkertje erbij? O
![]() Nee hebben we niet schoongemaakt, niet aan gedacht eigenlijk...
|
||||
|
||||
![]() zonder versterker, die heb ik zelf hergebruikt, maar er kan een vrij lichte op
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat weet ik ja
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo Pieter zou je als je tijd eens bij mijn topic over het aansluiten van de us/lights willen kijken??
Jij hebt toch ook een achterruit verwarming schakelaar gebruikt en volgens mij heb jij er maar twee draden op zitten de + vanaf je lampen en een + op de stroom of heb ik dat nou mis ik meende dat ik dat van de week heb gezien??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had een gevarenlichtenschakelaar gebruikt.
Plus vanaf zekeringkast naar schakelaar. Kabel vanaf schakelaar naar USlights. Maar ik weet niet of jij nog een massa bij je schakelaar moet maken? We kunnen het volgende week wel even goed bekijken.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een massa aan de schakelaar gemaakt want anders brand het lampje op de schakelaar niet ik hoop dat je volgende week nog een keer tijd hebt voor me ik ben niet zo goed in dit soort dingen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat ik er uit ga komen...
Gele folie wordt hem iig wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt al wel gelezen dat de lampen branden ik kom als het nog steeds uit komt vanavond ff folie plakken en us achterlichten maken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is Nico weer ff geweest met zn kanarie.
De USlights waren bij hem gelukt en deden het helemaal. Nog even mijn USlights in orde gemaakt. Daarnaast had ik een stuk gele folie geregeld voor de lampen, dus dat hebben we geplakt. Op de Polo en de Golf! 8) USlights en gele koplampen bij Polo: ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn auto met USlights en zijn auto met USlights en gele lampen: ![]() Toen mijn lampen geel geplakt: ![]() ![]() ![]() Toen ff foto's gemaakt van de 2 auto's samen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo Pieter bedankt voor je hulp voor het plakken van de gele folie ik wil wel graag mijn foto s plaatsen maar ik heb eigenlijk dezelfde komt er wel 1
![]() ![]() De foto s zijn niet zo scherp maar het was erg gezellig bedankt voor de koffie ook nog ![]() ![]()