![]() |
|
|||
|
|||
![]() Allemachtig!!! Wat een super nette Corrado dit!!! Zo zie je ze maar weinig.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, veel te simpel. En het zal te donker worden onder mijn Corrado. De in hammen polijsten zou het mooiste zijn bij die velgen. ![]() Quote:
Dankje! Ja hij staat overal. Haha ![]() Quote:
Dankje wel! Heel leuk om te horen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen toch maar eens het Raid sportstuurtje gemonteerd wat ik al een tijdje op de plank had liggen. Ik weet alleen niet of ik het wat vind. Ik denk dat ik eens een stukje moet gaan rijden om er achter te komen of ik het wat vind.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen porum Dennis kom dat stuurtje bij mij maar halen
![]() Nee geintje,ziet er wel leuk uit! ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind 't niet echt wat op zo'n voor de rest nette Corrado. Mooi origineel ledern stuurtje d'r in ofzo, of 'n kleine Momo...
|
||||
|
||||
![]() Zou lekker voor het originele lederen VR6 stuur gaan Dennis.
Vind ik persoonlijk gewoon super staan, en stuurt ook erg fijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ik kan maar één stuurtje te gelijk monteren. Dus helaas. ![]() Quote:
Ik denk dat ik het originele stuur er ook weer terug in zet. Dan kan ik misschien nog altijd wisselen. ![]() Quote:
Het originele stuur staat wel super en zal ook zeker fijn sturen. Maar ik heb al ooit eens een stuk gereden in een Mk3 GTI en daar zat ook een sportstuurtje in en dat reed echt gaaf dus ik ga het gewoon eens proberen. Is het wat dan koop ik denk ik ook eens een nieuw stuurtje wat er helemaal super uit ziet. ![]()
|
|||
|
|||
![]() knappe corrado! vind de gele mistlichten super staan!
grtz |
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Over de gele mistlichten ben ik ook zeer tevreden.
![]() Hier nog een paar pics die ik vandaag gemaakt heb. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren maar eens de eerste stap gemaakt met het inbouwen van de cruise control. Dat het spul hier zo lang in de doos ligt te wachten tot het gemonteerd wordt is namelijk ook niks. De bediening voor de CC zit er in ieder geval nu al in. Opzich wel een leuk klusje om zo'n hendeltje om te wisselen. Hopelijk gaat de rest ook nog aardig gemakkelijk maar ik verwacht dat het me wat tegen gaat vallen. Misschien binnenkort maar eens de Bentley Factory Repair Manual voor de Corrado kopen.
![]() Hier in ieder geval een foto van de cruise control hendel. ![]() Ohja, als iemand nog een oud type knipperlicht hendel zoekt stuur maar een pm! :tu:
|
||||
|
||||
![]() Sinds afgelopen zaterdag staat de Corrado helaas weer buiten. De schuur waarin hij namelijk gestald stond werd samen met het huis waar de schuur bij hoort verkocht aan nieuwe bewoners. Maar hij zal buiten in ieder geval niet vergaan. Als het maar niet gaat sneeuwen want dat trek ik echt niet.
![]() Verder ben ik afgelopen zaterdag met mijn Pa en de Corrado naar Stein in Zuid Limburg gereden om twee nette hoedenplankdragers en 2 nette A stijlen op te halen. Deze heb ik vandaag gemonteerd en hier komen nog foto's van. ![]() Hier in ieder geval wel wat foto's van hoe de Corrado er nu op de oprit bij staat. Hij staat er in ieder geval redelijk veilig want ik kan hem vanuit mijn bed 's nachts in de gaten houden via een scherm waar een camera met night vision op aangesloten zit. ![]() ![]() ![]() Ik zit trouwens ook echt te denken om de mistlampen te ontdoen van de gele folie want ik heb een beetje het idee dat er te veel verschillende kleuren aanwezig zijn op mijn auto. De remklauwen kunnen misschien ook maar gewoon beter weer zwart of zilver zijn. ![]()
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 01-03-2011 at 01:04. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Dennis, hou hem maar mooi zo, ziet er super uit, die gele mistlampen maken hem juist appart en rode remklauwen moet je toch hebben vind ik als je ze kunt zien. Groet Ron |
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel Ron! Ik denk dat ik de mistlampen ook nog maar zo laat. Iedereen vind hem er daar door juist nette effe wat anders uit zien. Het is dus op die manier net effe wat meer 'De Corrado van Dennis'. Haha
![]() Wat ik met de remklauwen doe zie ik nog wel.
|
|||
|
|||
![]() Je kan de achterlichten ook rood maken, witte zijknippers en de gele folie er evt. af halen.. Dan is het wat meer een geheel. Verder echt een super nette Corrado! Ben jaloers!
|
|
||||
|
||||
![]() Rode achterlichten zoude wel gaaf staan ja. Net zoals smoked lampen rondom of zo. Maar ja, ik heb me juist voorgenomen om helemaal voor de originele look te gaan. Daar ben ik namelijk zo gek op.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Rode lichten staan erg goed bij 'moonlightblue'...
![]() Als je toch voor origineel gaat, haal dan iig de gele folie van de mistlampen! Sommige dingen zijn (vind je) in het begin leuk, maar vervelen ook weer snel... Daarentegen: het maakt deze Corrado wel nèt weer ff de jouwe... De verscheidenheid aan kleuren, wat jou een beetje tegenstaat (beetje te 'druk'), komt vooral door die orginele, veelkleurige achterlichtunits. (ik heb zelf een hekel aan dat knipperlicht-oranje; dat hoort alleen op het dak van een sleepwagen... ![]() Zelf wil ik ook (weer) mijn remklauwen rood maken; dan is-ie alleen maar de lakkleur LC5M in combinatie met rood (16V-logo, remklauwen, achterlichten) Helaas ontkomen we niet aan die lelijke gele kentekenplaten... ![]() PS: hoe is het met de rijlessen?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 04-03-2011 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() Post eens foto's van de Borbets op de Corrado Dennis,of heb je deze nog niet?!
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ah oke, ik vind oranje persoonlijk niet op een auto thuishoren. Met name oranje achterlichten van de corrado ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De achterlichten blijven mooi origineel. Dat vind ik juist super staan.
![]() Maar welke Borbetjes Daimy? Ik heb hier wel een setje Borbets liggen maar dat zijn 15 inch A's in 4x100 en 7,5j breed. Dat gaat niks worden op de Corrado. ![]() Vandaag ook mijn bestelling bij de dealer opgehaald. Ik had namelijk een nieuw chromen VW logo voor in de grill besteld. In de vorige zaten namelijk wat steenslag puntjes. Verder ook nog wat kleine afdekdopjes, ring voor tussen het luchtfilterhuis en de lucht massa meter, parkers en tapijt doppen gekocht. Hier ook een paar foto's. Het nieuwe embleem: ![]() ![]() De afdekdopjes voor bij de metertjes. Nu is dat ook helemaal klaar. ![]() ![]() En nog een random pic. Van mij mag de zomer echt komen nu er zo'n lekker zonnetje schijnt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi Dennis, en de achterlichten zou ik idd zo laten.
Misschien zijn US achterlichten een optie als je iets unieks wilt, had ze zelf namelijk ook in de vr6 zitten ![]()