![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed plan je lader laten reviseren bij ruud, die heeft er verstand van (Y) ( komt regelmatig bij me op me werk, beter nog hij krijgt nog een motor van me haha )
heb je trouwens een foto'tje en maten van zo'n g60 reserve wi el ( onderdeel nummer zou helemaal geweldig zijn van de velg ) succes, gaat er steeds beter uitzien! |
|
||||
|
||||
![]() thnx man!..
velg licht op dit moment al in de bak, met de mdf plaat en subwoofer er al weer in dus heb geen nr.. maar wel een foto: ![]() banden maat is 125/75 R15
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:19. |
|
||||
|
||||
![]() Hee zo'n 15 inch thuiskomert heb ik ook in de Passat liggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() vandaag nog even de hella's geplaatst, kon geen clipjes meer krijgen bij de VW om ze te bevestigen maar zijn bij bmw nog ruimschoots aanwezig ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() zo nou de afspraak voor de revisie van mijn lader is geregeld en zal gedaan worden door Ruud16vG60 ben erg benieuwd!..
werd deze week ook nog netjes gebelt door biesheuvel, mijn sparco stuur had 4 weken levertijd en dat was afgelope week, maar nu is sparco de hele maand nog op vakantie en word het niet eerder als september ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag was dus de dag van de revisie was netjes optijd bij ruud en zijn fris begonnen, glader uit de auto gehaald en open getrokken..
glader is flink aan zijn eind en ver ingelopen en was ook niet meer te reden er is dus een goed gereviseerde voor in de plaats gekomen ![]() fototje van de oude lader open: ![]() en hoe het huidig weer in elkaar zit: ![]() auto rijdt alweer een stuk aangenamer, en gelijk de buis het het luchtfilter gehaald nu netjes in rijden de aankomende kilometers ![]() overigens heb ik ook een vraag gestelt in het mk2 topic mischien dat mense mij hier nog mee kunnen helpen http://www.volksforum.com/forum/sho...4038#post984038
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:21. |
|
||||
|
||||
![]() goede keuze!
kan die er weer even tegen...
|
||||
|
||||
![]() daar gaan we wel weer vanuit ja alles is nu in grote lijne beetgepakt aan motorisch onderhoud en nu na vandaag met de lader klinkt het ding ook zeer zeker weer een heel stuk frisser etc..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vet! ik vin um gaaf! ![]()
|
||||
|
||||
![]() thnx
![]() Dinsdag zijn er aan de bodem vakkundig wat kleine plekjes roest beetgepakt en behandelt een zorg minder richting de winter ![]() ![]() Vandaag een operatie gehad aan mijn kaken, implantate zijn gezet en er is 1 bot opbouw uitgevoerd al met al een stuk positiever als geplant scheelt weer een operatie ![]() Mede omdat er wat rust word geadviseerd en ik nog geen vaste baan heb volgende week de gehele week vrij genomen en wat plannen gemaakt. wil de inlaat even netjes lakken zodat dit netjes bij de lader staat, dan ook direct wat vacuum slange verleggen en omdat ik er onder de gasklep dan ook makkelijker bij kan hier nog wat ordenen.. verder zullen er ik hoop volgende week wat silicone slange binnekome en het lang verwachte stuurtje
|
||||
|
||||
![]() dikke bak man!
Misschien het kleppendeksel en de dynamo even meepakken met lakken? |
|
||||
|
||||
![]() heb ik over na gedacht maar besloten dat ik dat altijd nog een keer kan doen.
ben zowieso benieuwd of deze kleur me wel gaat bevallen maar wil wat meer eenheid ![]() dus dacht de inlaat het zelfde als de lader te lakken bevalt me dat geheel niet kan ik altijd nog eens iets anders doen.. in iedergeval wel al lekker bezig gweest alle bedrading nog wat netter weg gewerkt, dynamo schoongemakt en het kleppen deksel schoon gemaakt ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:24. |
|
||||
|
||||
![]() zo na alles netjes gespote te hebben de boel weer gemonteerd
![]() vind het resultaat wel mooi, maar zodra ik eens een baan en 2de auto heb op het gemakkie de dynamo en kleppendeksel ook doen om het nog meer een geheel te maken ![]() voor en na ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:27. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
![]()
|
|||
|
|||
![]() zeer propere Golf en ja zo gelijk velle zegge G60 super en dan 16v G60 echt super
hij ziet er echt mooi uit groetjes |
|
|||
|
|||
![]() Erg mooi. Dikke verbetering
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu nog een paar dikke wielen eronder...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() thnx
![]() @ chris, die velgen zou ik ook graag willen en weet ook al welke ![]() wil eerst de body opnieuw spuiten roest wegwerke etc, daarvoor wil ik nog een 2de auto hebben zodat deze daarna gestalt kan worde in wintermaande etc en om die 2de auto en golf te bekostige heb ik een baan nodig en dat valt helaas nog niet helemaal mee, voorlopig zijn de cente f op nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt een hele mooie Golf.
16VG60 is wel heel erg super. |
|
|||
|
|||
![]() super dik zo en ook super snel
een luipaard in een koeien velletje ![]() kom je vast nog wel tegen in het westland kan ik de golf is goed bekijken |