![]() |
|
||||
|
||||
![]() die vind ik peroonlijk helmaal niks
|
||||
|
||||
![]() ik ook niet,het lijkt ook veel te honda.
stoelen ben ik toch al mee bezig bij kirkey,dus bij deze;ik ben voorzien. nou ja,voorzien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er ligt een subframe in mijn polo
![]() Het kostte even wat moeite (toch Gertjan?? ![]() Had jij er trouwens een probleem mee als ik de meuk a.s. zaterdag kom brengen?
|
||||
|
||||
![]() @martijn,heb je een sms gestuurd.
tot zover hartstikke bedankt,je bent te goed voor deze wereld ![]() we zien elkaar van het weekend ![]() gertjan ook bedankt voor het framepje alvast ![]() ben voor de racer op zoek naar andere wielen,de LM-repro's komen onder m'n nieuwe daily. wil daar ook wat leuks onder hebben,en omdat ik een set goede banden had liggen bij richard vandaan die ik ivm de maat niet voor de racer kan gebruiken,ga ik het zo doen....
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen, koop zo'n setje nieuwe HTN velgjes van Puc! Die zouden super staan, en passen perfect bij het thema van de auto!
|
||||
|
||||
![]() chris, ik zou er met alle liefde een setje van die bovenste foto in 8&9x14 onderleggen,maar ik zal eerlijk zijn....ik heb geen 2200euro over voor wielen.
letterlijk en figuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik sjnap.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag even bij je geweest en het blok wat er in komt ziet er zeker zeer goed uit! Dus wat dat betreft is dit project racer al geslaagd
![]() Ik hoor het wel van je als je het onderstel erondervandaan hebt liggen ![]() Vee; succes met het project. |
|
||||
|
||||
![]() dankje,en ik laat het je gelijk even weten als de 924 kaal is
![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag even bij ruurd(fire and ice vr6) g60 voornaven incl. schijven en klauwen en g60 achteras incl. schijven en klauwen opgehaald.spul ziet er nog netjes uit,prijsje was goed dus ja
![]() bedankt ruurd ![]()
|
|||
|
|||
![]() de bumpers liggen nog op de zelfde plek.............
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() het slopen is begonnen,heb um in de hobbyruimte staan.
eerst maar eens kijken of ik een beetje spul kan verkopen,kom nou al ruimte te kort ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb de kans gehad om even in een kirkey te zitten(model wat ik wou,intermediate),en gelijk besloten dat ik daar van af zie...
m'n rug is al niet al te best en dit gaat er zeker geen positieve bijdrage aan leveren ben ik bang ![]() kort gezegd,het zit voor geen meter,je reet zit klem(doet zeer aan je heupen) en ik heb een nogal bolle rug(rugwervels) weet wel dat er opvulshit e.d. voor is,maar dan is imo het hele idee weg. kan ook een set op maat laten maken,maar dat word me te prijzig. helaas geen kirkey's dus,ga voor een set kwaliteitskuipen kijken.
|
||||
|
||||
![]() bij biesheuvel hebben ze veel merken en modellen van kuipen, daar heb ik de mijne ook gekocht na een uurtje passen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat vermoeden had ik dus ook al, belangrijkste is wel dat je ook bij de sparco's e.d. gewoon effe lekker overall in gaat zitten, dat je er niet 1tje blind koopt en daar je reet ook in blijft hangen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt wel goed,heb voorlopig nog zat andere dingen die eerst moeten.....
die stoelen moet ik gewoon een keer de tijd voor nemen.
|
||||
|
||||
![]() Of gewoon zorgen dat die reet smaller wordt hahahaha..
Succes ermee.. En waar blijven die foto`s..??? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb maar een klein kontje hoor ![]() ![]() pics zal ik van de week effe schieten,ben aant slopen dus zo spectaculair is het niet....
|
||||
|
||||
![]() ![]() heb dit setje wielen ook nog ongebruikt liggen,is dit wat hieronder?