![]() |
|
|||
|
|||
![]() He Sander,
Toffe Golf, zag je laatst rijden.. Volgens mij zijn wij de enige oldschool riders in Spijkenisse en Hoogvliet! Best uniek, hier zie je alleen civic's met witte sportbumpers.. ![]() Zal je vast nog wel een keer zien! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hej waar rij jij in dan??? stikt hier idd van de plastic fantastic, zijn niks gewend want als ik met me lip over de grond schuur springen ze alle kanten op ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha nice ![]() ![]() vanavond effe enthousiast geweest en ff een threat gestart, zie link: http://volksforum.com/forum/showthr...8417#post668417 |
|
||||
|
||||
![]() weer een tegenslag, vannacht hebben ze me auto opengebroken en me radio gegierd
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een kutzakken man..
Bah bah.. ze kunnen ook niets meer laten zitten. Gr Ronnie en veel succes verder
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gaat weer goed, ze kunnen ook nergends met der pote vanaf blijven..
|
||||
|
||||
![]() tsja... is echt steeds gekker aan het worden. Zonde hoor. Gelukkig valt het mee dan.
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn weer wat bendes a.d. gang (in de regio) rondom Rotterdam denk ik.
Bij een collega hadden ze gisteren iedere voordeur van huizen in de straat met een koevoet bewerkt / opengebroken, bij klanten hadden ze in een andere wijk veel autoradio's geplunderd en zo hoor ik al een week lang niets anders... Mooi klote, succes met het repararen vd braakschade!
|
||||
|
||||
![]() om nou te zeggen dat het een boeiende radio, nou nee maar ja. heb net de slotcilinders eff omgewisseld zodat me auto weer op slot kan. heb van een collega een radio gekregen ze had pas een nieuwe gekocht dus ik ga maar eens kijken of ik doe boel weer werkend krijg
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel een beetje jammer ja.
Ik heb hem pas nog zien staan bij de Karwei, zag er leuk uit met die witte doppen, witte wielen worden het helemaal in 2009 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben inmiddels een dop verloren dus heb ze er allemaal maar afgehaald, staaltjes zijn nu zwart sttat ook niet verkeerd moet ik zeggen. binnenkort ga ik voor nog een cm naar beneden proberen te draaien ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo heb eindelijk een goeie spiegel voor de rechterkant
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() mocht je onderdak zoeken om die deur er in te hangen weet je me te vinden he
![]() gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx bolle ![]() heb je onderdak misschien binnenkort wel nodig maar niet voor de deur want die hangt er inmiddels in ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker hoor..
|
|||
|
|||
![]() hey dikkop,
ik vond hem met deuk mooier ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het wel een verbetering ja, nou nog een beetje fatsoenlijke velgen
![]() |