![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook sinds kort in het bezit van een Rallye R32, en ik wil nog wat kleine dingen toepassen om het naar mijn smaak te maken. foto'volgen later als ik weet hoe dat moet.
![]() P.s. hij is hier al bekent in de inventarisatie. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De witte of de groene? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De witte ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hierbij mijn rallye
hij zal helemaal origineel blijven op een schroefsetje en een paar leuke wielen na. http://www.volksforum.com/albums/fi...25102009049.jpg http://www.volksforum.com/albums/fi...25102009052.jpg http://www.volksforum.com/albums/fi...25102009054.jpg
voor leuke setjes velgen, ''KLIK HIER'' Last edited by Tjaap : 25-10-2009 at 17:10. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Marten!!
Mist nog een paar originele details, maar hele goede basis.
|
||||
|
||||
![]() orignele deatails zoals, de zwarte stickers in de gril?
|
|||
|
|||
![]() Setje sebring wielen en hij is zo origineel als wat. En die kleinen zwarte spijltjes in de grille.
Last edited by Tjaap : 25-10-2009 at 18:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad en hij mist de modderkuipen (of in ieder geval de luchtgeleiding voor de remmen) aan de voorzijde.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1 kant mist ![]() Foto,s waren erg groot he tjaap ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd 1 kant van de luchtgeleiding van de remmen mist, bestuurderszijde zit er wel in,
originele wielen komen er nog wel een keer bij. eerst maar even netjes maken en een schroefset eronder...
|
|||
|
|||
![]() Rallye nr 77 Gespot op Transferium Oegstgeest op 21-10-09, foto's gemaakt. Zonder schade en in Tornado rood. Is PN-LZ-59 al bekend kleur blauw. Rijd ook in de regio leiden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en ik heb de wielen thuis die er onder zaten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, zeker mooie velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb nog een setje 16 inch RS liggen hier in 4x100 met hagelnieuwe banden, nog niet op gereden. dunlop sp/9000 195-40/16 vooraan 7j en 8j achteraan.
hart is zilver gespoten en randen en boutjes zijn gepolijst. mail maar wat je wil geven.. groet Marten
|
||||
|
||||
![]() Ik ben gisteravond 16 inch schmidt modernline wezen halen, staat ok wel super moet ik zelf zeggen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() rallye 069 staat in een loods in wijchen bij levensmiddelen groothandel van Altena. Hebben er aktief mee geraced en auto staat nog compleet daar inclusief een reserve auto
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze dus. En de reserve auto ook een Rallye?? Ook al bekend hier??? ![]() Datum tenaamstelling is ook datum van afgifte kenteken ![]() Origineel Hollander??? De eerste die bekend is dan. Last edited by Domi : 18-11-2009 at 20:58. |
|
||||
|
||||
![]() En originele Nederlander, dat zie je ook niet vaak?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Originele Nederlandse Rallye's bestaan niet. Zijn nooit hier geleverd. Misschien vroeg geimporteerd.
|
|||
|
|||
![]() bedrijfsauto met koppeling
![]() Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI G60 118 KW SYNCR Brandstof Benzine Datum eerste toelating 13-07-1991 Datum aanvang laatste tenaamstelling 13-07-1991 Datum eerste afgifte Nederland 13-07-1991 |