![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, kun je zo doen Ed. Ben je toevallig komende maandag overdag vrij ?
|
||||
|
||||
![]() Hierbij enkele (verkleinde) foto's van het ochtendje uitlaat monteren :
![]() Voordemper en middendemper hangen eronder, zoals het zou moeten zijn (Golf 3/Corrado manier), ![]() einddemper hangt er nu ook achter, maar het geheel komt niet mooi uit, het hangt te laag en veel te ver naar het midden van de auto toe, dat word dus bijbuigen en aanpassen; ![]() Steuntje aan de bocht van de middendemper gelast en originele steun stuk afgeslepen en zelf maar een steun eraan gelast. Nu kon de originele ophanging (Golf 3) dus ook weer vanonder de auto en terug de kofferbak in, ![]() pijp tussen midden- en einddemper met de brander heetgemaakt en de einddemper zoveel mogelijk naar links (voor de kijker: rechts) buigen. Dit doet al een boel goed maken, ![]() En zo hangt ie er nu ff bij, netjes, maar nog net niet in het midden van de bumper-uitsparing, dat pakken we dus de volgende keer wel weer aan, stukje buis tussenlassen. Nu dus op zoek naar een goede buis met een binnendiameter van 72 a 73mm... ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee piet, gisteren en vandaag was ik wel vrij.
in de avond ben ik der wel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga ik voor je regelen! Komt wel een filmpje of geluidssample aan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Compleet 2e hands front (lampen+slotplaat+grille e.d.) op Ebay DLD gescoord, voor 350euro lag ie thuis 'op de deurmat' ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom ik dan wel ff langs, weet alleen nog niet of het met de VR6 zal zijn.
|
||||
|
||||
![]() Kleine update:
Xenon zit er in, nog wel ff met het koplampafstelapparaat (leuk voor scrabble) netjes afstellen, wil natuurlijk niet dat ik de tegenliggers regelmatig op zesduizend Kandèla's ga trakteren hè ![]() Auto ook maar gelijk zaterdag eens ff lekker gepoetst en klaargemaakt voor de meeting van vandaag. En als finishing touch...de logo's op de achterzijde geplakt. Zie hier het resultaat: ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super!!!
|
|
|||
|
|||
![]() gele koplampen en dan xenons :|.... waarom niet gewone lampen, of zelfs gele lampen
![]() en vind het motorsport/sticker/logo idee niet geweldig... |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit!!!
alleen de achterkant vind ik een beetje druk met drie logo's.... voor de rest, toppie auto!!! |
|
||||
|
||||
![]() mmm ik vind de logo`s niet zo storend :p
|
|
||||
|
||||
![]() helemaal goed! mischien een beetje te creatief geweest op de achterkant. maar kan er wel mee door
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel erg goed uit Pieter, maar eerlijk is eerlijk, in het echt is ie mooier!
|
||||
|
||||
![]() dude sweet, gele lampen zijn top,logos had ik achterwege gelaten, je moet wat voor de verbeelding overlaten he.......
|
|
||||
|
||||
![]() Xenon is gewoon een must bij een Rallye front, de originele H2 lichtopbrengst is zo bizar slecht dat je het gewoon wel moet verbeteren, anders zie je haast geen hand voor ogen in het donker op de weg. En gele lampen is gewoon wat ik wilde, het is origineel VW (Hella) en wat mij betreft staat het echt prachtig bij de kleur van de auto.
Heb de logo's er dus zaterdagavond op geplakt, maar moet eerlijk zeggen dat ik er zondag een paar keer goed naar heb gekeken en wat gezegd wordt, het is toch wel een beetje druk zo op de achterkant. GTI zal sowieso blijven staan, het V6-logo (kadootje van een maat) heb ik er voor nu ff bij geplakt (het kan er zo weer af hoor) en met dat VW/// was ff een probeersel, moet nog zien hoelang dat blijft zitten ![]() Ach ja, je blijft er toch mee bezig he. Misschien volgend jaar een 'T' achterop bij plakken :p
|
||||
|
||||
![]() Heej Pieter,
Het poetsen is je nog niet verleerd zo te zien :biggrin: Hij ziet er echt cool uit, alleen ik moet zeggen in het echt ziet hij er mooier uit. Hij lijkt op de foto's zo hoog op zijn poten te staan. Volgend jaar een GTTI :biggrin: ![]() Maar puik werk. Ik heb er bewondering voor!!
|
|||
|
|||
![]() hey pieter,
ziet er goed uit man, heb je je deurpanelen er ook weer inzitten nu? ik zou alleen die motorsport streep dingen weghalen en het VW logo (of zit dat ook half verzonken in die plaat?) en dat GTi V6 mag best blijven zitten, maa rik weet niet of dit mooier is of als je het achter elkaar zou zetten. en volgend jaar idd GTTi erop :p groeten Marijn |
|
||||
|
||||
![]() dat het een V6 is horen ze toch wel Piet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Pieter geen foto`s van het interieur??
|
|
||||
|
||||
![]() He nee, nog niet, is niet zoveel bijzonders hoor, hooguit het zwarte vollederen Corrado interieur (stoelen+achterbank) en het USA Corrado stuurwiel.