![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
echt mega stoere golf (zelfs nu ie zow hoog staat ![]() ben eigenlijk ook benieuwd wat zoiets kost om alles zo chrome lijsten te hebben rondom.......en bestaat dat ook nog voor een jetta 1???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijkant en onderkant is nog nieuw te koop,tenminste voor de golf. bij het volkswarenhaus bijvoorbeeld. dan zijn het wel de smalle chromen lijstjes. raamlijsten en rubbers heb ik zelf gebruikt gekocht. |
|
||||
|
||||
![]() dat is ook een mooie golf, staat gaaf die motorkapbra! |
|
||||
|
||||
![]() De 79er is inmiddels al 2 jaar af en staat warm naast de kachel...heeft nu kunststof bumpers zoals het hoort bij het jaartal. De achterklepchroomstrip komt van Volkswarenhaus.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
horen inderdaad kunststof bumpers op, staat ook mooi met die chromen rand erin. maar vind de chromen bumpers wel mooier ![]() die van mij horen origineel ook kunststof op, maar omdat ik de chromen mooier vind, heb ik die erop gezet. :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nog zat waar origineel chromen op mogen, dusssss :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eh nou!je hoeft je voorlopig nog niet te vervelen haha!! ![]() houd je van de straat moet je maar denken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de winter is al mooi een end op weg ,maar zojuist toch maar ff een winterautootje erbij gekocht..
een 75-er benz op lpg... nu nog ff laten zakken en two -tone paint erop... ps als iemand hier kan fotoshoppen: graag op de grond met die benz. en als het mogelijk is onder de sierlijst op de zijkant zwart! |
|
||||
|
||||
![]() haahhahahaha dikke bak man!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Polo lampen zijn kleiner, maar ik ben voor m'n Polo wel op zoek naar gele. Info graag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beetje shitty kwaliteit, maar voor het beeld: |
|
||||
|
||||
![]() zonde van die Mercedes... alleen verlagen!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Haaahaha Helemaal goed Deze! VW Ponton XXL!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
super!!bedankt!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee een Golf Country, haha |
|
||||
|
||||
![]() ff nog old school mistlamp op de kop getikt vandaag,met chromen achterkant, bij schipper in vriezenveen, natuurlijk gelijk even eronder gezet
|
|
||||
|
||||
![]() He Hajee,
Wat heb je die mistlamp akelig ( ![]() Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() lijkt zo...!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik dacht het is best mooi weer voor de tijd van het jaar, weg met de winterauto..dus die is verkocht.. ![]() |