![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week een gedeelte van mijn brandstofleiding vervangen omdat die lek was en er een knik in zat. Ramen er weer in gezet en een gedeelte van het interieur. Gisteravond eerste rondje weer eens gereden en rijd weer geweldig.
Kan niet wachten om er weer lekker mee te cruisen.. |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, kleurtje smoelt lekker op een mk1!
|
|
||||
|
||||
![]() Zonet nog even de voetpakking vervangen. Hij blijft nu weer fijn rond de 1000 toeren draaien ipv 500.
Ook nog een motorkap opgehaald zodat de andere ontlakt kan worden. |
|
||||
|
||||
![]() Motorkap word dit weekend ontlakt en hoop dat hij daarna snel ik kleur kan.
|
|
||||
|
||||
![]() Zonet nog aangehouden met de golf 2. 60 euro boete voor een te grote spoorbreedte. hufters...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja met een meetlint. Hoorde ze tegen elkaar praten dat ze niet meer precies wisten wat ze moesten opmeten.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag mijn motorkap weer opgehaald en hij is mooi kaal. Zal er nog even een nieuwe kit rand in leggen en dan is hij klaar om in kleur gezet te worden. Als het een beetje meezit bestel ik volgende week mijn nieuwe bumpers.
|
|
||||
|
||||
![]() erg mooie mk1 ! kleurtje is ook erg super
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na de boete nu weer wat beter nieuws. Gisteravond kwam een maatje van me langs die nog een set pirelli's in zijn schuur had liggen. Mocht ze van hem hebben maar dan moest ik eerst een biertje met hem drinken. Mooie deal dacht ik zo. Ze moeten nog wel opgeknapt worden maar dat word geen probleem aangezien hij jaren geleden daar al eens mee was begonnen.
|
|
||||
|
||||
![]() Hier nog even een paar foto's
Middenconsole die ik van Zweiter heb overgenomen ![]() Gisteravond deurpanelen opgehaald. ![]() ![]() de pirelli's ![]() en de nu nog kale motorkap ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt vet uit, ga door met posten!!!
|
||||
|
||||
![]() vandaag middenconsole en deurpanelen even gepast. (telefoon kwaliteit foto's
![]() ![]() ![]() ![]() Golf staat nog steeds lekker warm in het hok ![]() En de t1 even gewassen want daar zat ook een lading stof op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu ook eindelijk de bumpers besteld. Alleen nog even afwachten wanneer ze binnenkomen en dan kunnen ze naar de poedercoater.
|
|
||||
|
||||
![]() Helaas na 3 jaar is zaterdag mijn relatie met mijn vriendin op de klippen gelopen. Vandaag toch nog een beetje goed nieuws gehad nadat ik een telefoontje kreeg dat mijn bumpers binnen waren gekomen. deze week maar ophalen en naar de coater.
|
|
||||
|
||||
![]() oeiii dat is zuur! sterkte eerst maar even met de persoonlijke perikelen...
|
||||
|
||||
![]() dank je. voel er erg klote onder. gelukkig heb ik genoeg mensen om me heen die me steunen.
morgenavond waarschijnlijk de bumpers ophalen en donderdag naar de coater. daarna rustig kijken wat ik met het interieur doe. heb op dit moment niet heel veel zin meer om met de auto bezig te gaan. |
|
||||
|
||||
![]() begrijpelijk, ff helemaal kl#te nu, sterkte.
zolang je je gevoelens maar niet opkropt. Tip: koop een Opel crossa + 1 sloophamer, kratje bier en 2 goede vrienden dr bij lucht erg op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ik wel kunnen doen maar wil mijn geld eerst uitgeven aan een nieuwe daily.. Heb een beetje genoeg van de golf 2. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |