![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij loopt nog! Zonet na minstens 6 maand even gestart, maar starten en lopen
![]() En toch het besluit genomen blok uit te bouwen, dus daar ga ik straks mee beginnen. Nog even paar foto's van hoe hij er nu bij staat. Kan één ding zeggen, voor de volgende meeting zit er een andere kleur op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klein wonder dat hij nog reed trouwens. Dit was namelijk mijn koelvloeistof:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tijd geleden sinds laatste update
![]() Goed nieuws!! Ik heb een bak auf den kopf kunnen tikken, een 5bak zelfs. Wanneer hij er onder komt is nog niet bekend, maar hij ligt al klaar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de kleur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie weet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tsjong!
Dat sjocht er by dei ljocht toch aardig oars út, snel klear meitsje dat ding! Groetnis Jacobus.
|
||||
|
||||
![]() Mooi, er zit weer vooruitgang in de Passat!
Mijn 4-bak niet meer nodig dus? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gijs: Ja, denk het wel... wil hem denk ik als reserve.
En doe mijn best Jacobus, hopelijk kan ik er snel alle dagen mee naar het werk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Okay, ik zal hem apart leggen. Mocht je ooit in de buurt komen (over andersom), of bij een meeting komen dan neem ik hem mee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, toch een vijf bak!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo! Velgen liggen bij de Damwâldster velgendokters voor een chirurgische ingreep. Even naafgat vergroten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De bak is er!!
Nouja, hij ligt bij mijn broer, te wachten op wat mooier weer om hem te kunnen monteren. Dikke 5bak ![]() Met dank aan Schaap en Bron in Joure. ![]() ![]() ![]() Last edited by Ebut : 01-02-2008 at 23:05. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk bericht van de vrienden van de Belastingdienst
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Koel!!! Mijn t3 moet nog een jaartje wachten. Ben je nog met de auto aan het pielen geweest?
|
||||
|
||||
![]() Nee verder nog niet... ook niet echt weer voor
![]() Misschien komende week als het wat beter weer word weer wat dingen monteren en zover mogelijk rijklaar maken dat zodra de bak eronder zit ik meteen kan cruizen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schiet eens op met die versnellingsbak, kan ik mooi afkijken hoe het moet
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Beters, lekker goedkoop toeren met de Pastzat......maar dan moet ie wel eerst klaar natuurlijk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wachten op mooier weer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, tijdje niks, maar dan toch nu echt een update'je
![]() Ik ga nog niet alles verklappen, maar tot die tijd wil ik jullie verblijden met het volgende: De bak zit er onder! Hangt helemaal vast en de auto staat weer op de wielen! Hij loopt alleen nog niet, maar na een dik jaar stilstaan was dat te verwachten, vanmiddag nog eens proberen ![]() Mijn gaspedaal is wel enorm 'floppy' en het moment waar daadwerkelijk het gas geven zit [waarop de klep open en dicht gaat] is maar een paar cm's, en dat lijkt me ook niet helemaal goed, dus dat moet ook nog even opgelost worden. Als iemand daar iets over weet, dan hoor ik het graag ![]() Verder begonnen met het wat opknappen. Hier en daar lekker laagje tectiel op geblabberd. Zo ook het front roestvrij gemaakt, zincspray erop en lekker matzwart erover, lijkt het ineens weer een stukje netter. Volgende punt zijn de dorpels en de achterste wielkasten tectieleren, en dan is dat ook weer klaar. Kwam wel hier en daar veel roest en rotterij tegen, dat was best wel balen. Met de tijd als ik een eigen huisje met garage heb hem maar eens echt grondig restaureren. Ben ook alvast begonnen met het [wederom] rollen van de auto. Het uiteindelijke eindresultaat verklap ik dus nog niet, maar hiermee krijgen jullie wat een idee: Wit is de shit! Bij deze ook even een dankwoordje aan mijn broer voor het monteren van de bak! ![]() Foto's van afgelopen tijd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |