![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, gaap ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is de J maat dan? Is het gewoon een verzonnen iets dan?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
J-maat Eigenlijk staat de 'J' voor de vorm van het velgbed en is dit niet een echte maat. In de volksmond wordt de term J-maat echter veelvuldig gebruikt om de breedte van een velg aan te geven. Deze breedte staat echter los van de breedte van de band. Deze wordt op een andere manier aangegeven. De velgbreedte is de breedte tussen de opstaande velgranden. Als richtlijn geldt dat er aan beide zijden een halve inch moet worden opgeteld om de werkelijke breedte van de velg te verkrijgen. Berekenen Eén J is gelijk aan één inch (2,54cm). Een velg met 8J is dus tussen de velgranden 20,32cm breed en inclusief velgranden (dus de volledige velg) 22,86cm breed. Bron wiki/ velgenhuis etc Er zijn andere vormen van velgbedden maar die worden zelden gebruikt. zeker niet in de personen/tuning wereld dus als je 7 breed zegt is dat ook goed, 7J ook en 17.78cm is ook correct. iedereen weet wat 7J betekent, als ook de term breedset. kan me er niet druk over maken, we weten wat er bedoeld wordt en er zal geen mm verschil in zitten. |
|
|||
|
|||
![]() Mijn ergernis is het vastvreten van onderdeel Nummer 11 in de versnellingsbak van mijn motor...
http://www.ascycles.com/Illustrated...bindCat=33_0641 EDIT: alsmede de prijzen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha Bmw motorfietsen heeft geen leuke onderdeelprijzen idd ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Wind, als je in een caddy rijdt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks! nu is het duidelijk ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() dat je geen brief meer krijgt van de rdw wanneer je auto voor de apk moet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog laatst eentje ontvangen voor mijn Audi, die in mei op APK moet.. hmm..
Ik reed met de Audi.. en toen klapte mij de motorkap open met 70 km/h... 380€ voor nieuwe motorkap, scharnieren en een stukje auto waar het aan vast zit.. dat is mijn laatste ergernis.. aan mijzelf, aangezien het eigen schuld is.. |
|
||||
|
||||
![]() men dient vandaag te weten wanneer uw auto gekeurd moet worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb je aardig geluk gehad. Een vriend van me is dit overkomen nadat hij z'n auto bij de garage had opgehaald. Ze hadden daar de voorbumper en motorkap vervangen. Hij rijdt de snelweg op en ongeveer bij de 110km/u klapt z'n motorkap tegen z'n voorruit, ziet vervolgens niets meer en krijgt hierdoor een behoorlijk groot ongeluk waar nog 2 andere auto's bij betrokken raakten. Wonder boven wonder raakte niemand gewond op wat blauwe plekken na..
|
||||
|
||||
![]() Oude mensen die klagen over wat ze niet meer kunnen, terwijl ze vergeten wat ze wel nog kunnen.
|
|||
|
|||
![]() " Wanneer de tijd komt, dat je kunt zeggen "ik kon", is de tijd dat je kunt zeggen "ik kan" voorbij .. "
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn ergernis, de vernieuwde marktplaats indeling...
Alles is nu op een grote universele hoop geveegd (á la de Ludolfs)... zoek het maar uit, merkrubriek gericht zoeken is er niet meer bij
|
||||
|
||||
![]() Je hebt dezelfde ergernis als mij het is waardeloos nu
![]() Ik wou mijn " oude" velgen op Marktplaats zetten moest ik 5 euro betalen ![]()
|
||||
|
||||
![]() +1
Marktplaats is er niet op vooruit gegaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh, ik €8,- ![]()
|
||||
|
||||
![]() binnen nu en een maand worden andere auto onderdelen ook betaald, inside information
![]() |