![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk Peter!
Altijd leuk een blok opbouwen! Alleen de reden waarom is iets minder maar dat ben je straks snel vergeten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaan we doen ![]() Quote:
Zeker ,maar goed ! ik kan dadelijk weer me boterham op het blokje leggen zonder dat we olie zitten te happen zo als ik gewend ben ![]() Schoner dan dit kreeg ik hem niet. ![]() Daarna in de lak ! ![]() ![]() En dan met blank afgewerkt en dadelijk verhitten maar om hem af te bakken. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat voor lak gebruik je? Ziet er goed uit
Btw je motorcode is niet te lezen man haha!
|
||||
|
||||
![]() Hitte bestendige lak 800gr motorcode was al niet te lezen heb wel het kenteken er bij.
|
||||
|
||||
![]() Nou weer wat verder eerst de zuiger uitsparingen sshoon gemaakt wat een shit werk is dat zeg.
Halfuurtje per zuiger maar het resultaat was dan ook brandschoon. ![]() Daarna vandaag met Eelco de krukas en hulpas gemonteerd ,zuigerveertjes er op. Helaas nog steeds geen drijfstang lagers was Woensdag nog langs het bedrijf geweest nee meneer deze week heeft u ze. Vanmiddag nogmaals gebeld nee meneer vandaag komen ze bij ons binnen. Wat denk je half vijf mailtje sorry gaat nog langer duren we hebben wel vervangende maar die zijn 20€ duurder ![]() Toen wat what's upjes gestuurd Eelco druk bellen hopelijk morgen ochtend dorp hier naast bij de revisie boer drijfstang lagers halen. Dan zou het blok er dan toch nog Zondag in kunnen ipv Zaterdag. ![]() ![]() ![]() ![]() Nog wat deeltje van kleur veranderd ![]() ![]() ![]() En nou maar hopen dat we morgen wat meer geluk hebben ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 07-06-2014 at 06:30. |
|
||||
|
||||
![]() kijk hier is weer heel wat liefde in gestoken
![]()
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() Hier is inderdaad weer een bak liefde ingestoken!
Nog tijd voor het gezin?
|
||||
|
||||
![]() Nou ze moeten me soms wel even af remmen maar ik heb een planning in me hoofd en die moet dan ook gehaald worden plus ik was vrij vandaag met de hoop alles in elkaar te zetten om morgen in te bouwen en starten. ... schuift nu op naar Zondag met heel veel geluk....
En niet te vergeten had vandaag hulp van Eelco ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 06-06-2014 at 21:16. |
|
||||
|
||||
![]() Is toch allemaal best rap gegaan moet ik zeggen!
En dan ook nog zeer net werk. Heb je nu ook overmaatse zuigers erin?
|
||||
|
||||
![]() Nee was nie nodig alles zat nog mooie binnen de toleranties
![]()
|
|||
|
|||
![]() Netjes werk peter ziet er top uit! Misschien overheen gelezen maar ook nieuwe botjes voor de drukgroep en vliegwiel? Wordt vaak vergeten maar wel vervangen!
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig kerel
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() word weer netjes peter ..
hoop dat je spulle vandaag compleet zijn . kun je mooi opbouwe dit lang weekend ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Liggen allemaal klaar samen met de veelste dure drijfdtang boutjes en moeren ![]() En nu maat hopen dat ze over 2 uur zeggen uiteraard zijn de drijfstang lagers binnen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig! Herkenbaar ook, die GFT bakken gebruik ik ook vaak als werkbank
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig peter. Echt respect voor je doorzettingsvermogen.
En we blijven m natuurlijk volgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geluk is aan mijn zijde drijfstang lagers waren binnen gisteren om 16.30 bestelt zo kan het dus ook.
Hoofd leverancier Wilmink had ik nu maar daar gelijk die andere bestelt had ik ze een dag later op kunnen halen bij Harry Vos ![]() ![]() Verder bouwen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ha da's mooi, we mogen maar blij zijn dat je niet bij de belastingdienst werkt Peter
![]()
|