![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag 13-6 op de a1 vanuit deventer richting apeldoorn gespot
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik was het niet ![]() ![]() ![]() woensdag gespot een busje vol ......... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend vroeg bij Speed Centre Geldermalsen:
Een Carver! Nog nooit eerder in het wild gezien. Voorin zou ik er nog wel in passen, maar achterin? Ik betwijfel het..... Hij ging trouwens de rollenbank op.....
|
||||
|
||||
![]() Gisterenavond tussen 19:45 en 20:00 in de buurt van Leusden net voor de A1 richting Almelo.
![]() Last edited by Dirk : 14-06-2008 at 16:51. |
|
||||
|
||||
![]() Heeey, da's Krul caravans
![]() Grappig, ik studeerde ooit in Enschede lang voordat Volksforum bestond, en reed toen iedere keer langs die caravan toko en verbaasde me over de immer daar geparkeerde coole VW's. Kleine wereld blijkt nu.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt ! Roy is in Beek getrouwd....... heb nu nog een kater ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() taxichauffeur aan het spelen, Dirk?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij kwamen we deze vanochtend tegen op de A28 tussen Zwolle en Hoogeveen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwartje viel niet gelijk.... ![]() Maar je kan inderdaad niet om het bewijs heen en nog een diesel ook..... Alleen zie je deze niet veel als taxi rondrijden. Ik was even naar hajee en mocht gelukkig een diesel lenen. Breda - Almelo - Breda is best een stukje en een lege tank ron 98 in mijn Volvo. Last edited by Dirk : 14-06-2008 at 20:48. |
|
||||
|
||||
![]() zondag avond..
2 dikke kevers en een blauwe t2 tussen oosterwolde en donkerbroek.. zagen er dik uit! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag vanmiddag rond 15:45 een T2 in doetinchem. Muisgrijs met witte bumpers en een imperial. Volgens mij had 'ie ook zo'n molentje op het dak zoals koelwagens dat hebben... Zag er netjes uit! Ging snelweg richting Arnhem op. Had helaas geen tijd om fotootje te schieten.
edit: vanmiddag weer één gezien; reed vanmiddag door Ulft en zag een oranje witte (zoals op foto hierboven) T2 (denk ik) een zijstraat in draaien; had paar houten latten bovenop het dak liggen. ... Moet niet gekker worden ![]() Last edited by Skeez : 16-06-2008 at 18:03. |
|
|||
|
|||
![]() Blauw-paarse mk2 rallye en een golf 3 die ervoor reed in de buurt van schoonbron (zuid-limburg)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
excusé de late reactie.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren om een uur of 6 heb in de spaanse polder op de 's Gravelandsweg in Schiedam, een getop-chopte Golf zien rijden!
Blauw/paars achtig....wel een vet ding, is die toevallig hier nog bekend? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is je vergeven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo 1 zag ik vorige week ook in Uden rijden. De zelfde kleur ook. Vanavond nog iemand in een bruine golf 2 met zwart/wit geblokt dak. Zie hem wel eens vaker maar hij knipperde n keer met zijn lichten dus dacht dat hij hier misschien ook wel bekend was.
|
|||
|
|||
![]() Vanavond wytze gespot in zn rode jetta bij driesum !
|
|||
|
|||
![]() ![]() op de ring groningen maandag morgen 7 uur ....... ![]() vanmorgen 7 uur cafe de tweede steeg amersfoort later op de ring Utrecht ging hij richting Rotterdam |
|
||||
|
||||
![]() gisteren op de a50 spijlbus met caravan zag er heel goed uit.
|